{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Til alle (u)tilfredse brugere {{forumTopicSubject}}

Efter mange posts i forummet med masser af gode ideer og mere, er jeg begyndt at tænke lidt på selv at kode en bilportal. Dog ligger der jo enormt meget arbejde i det, og derfor skriver jeg her for at høre om det var noget bil-mennsker overhovet gider besøge.

Det vil på ingen måde udfordre bilgalleri, men bare fungere som en mindre side.

Ideen var blandt andet,

Forum
Oprettelse af bil med galleri og info
Brugersystem med mailsystem.
Ban user option (Hvis en bruger får 20 klager, ryger den automatisk ud)
Random forside billede.
Super brugere (Der holder øje med brugerne)
Samt mere almindelige funktioner

Ideen var at alle brugere betaler abonement på 100 kr pr år, og derved slipper man for useriøse brugere.

Var det noget jeg skulle komme igang med? Eller gider folk kun være på en portal af gangen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle (u)tilfredse brugere
  • #1   18. okt 2004 Jeg vil ikke betale for at have min bil på en side. Ellers lyder det fedt.

• #2   18. okt 2004 100,- hvert år, er næsten lige så dyrt som at have en trailer !
    Men fed idé, Kim - jeg er med!

• #3   18. okt 2004 Det lyder mega feee..!! lige ind til det med de 100kr...

Hvis det var gratis vilel jeg helt sikkert bruge det lyder sq godt med super bruger og det..!!!! Og tror måske også det kan hjælpe på at der iek blive lagt for mange fakes ind...

• #4   18. okt 2004 De 100 kr ville jo fjerne både reklamer, banners, popups, useriøse brugere og give råd til at have administratore smiley

• #5   18. okt 2004 Råd til at have administratore ?? Hvorfor tror du det skal koste noget ?? Altså vi snakker om admins her ik ? folk som kan styre siden.. lige som super brugere eller er jeg helt væk ??

Og hvad angår fakes så tror jeg godt en super bruger kunne få det til at holde... Hvis fx. ALLE biler skulle forbi en person som så skulle bedømme om den er fake eller ej.. istedet for at det er de enkelte på sitet der gør det...

• #6   18. okt 2004 Efter som det koster 100 kr at oprette, vil folk nok ikke oprette en falsk bil.

Desuden skal en superbruger ikke have adgang til databaser osv, men kan holde styr på folk som opretter trælse indlæg og den slags.

• #7   18. okt 2004 Tjaa... jeg sys bare 100kr lyder af meget... 100kr. for en side uden fakere.. så hellere være på bilgalleri.dk med fakere..

• #8   18. okt 2004 100.-
    ja men hvis du så bare får 1/4 af de brugere der er her nu, så bliver du jo rig.. smiley
    men idèn er fin..

• #9   18. okt 2004 Haha.. En server med plads til alle de billeder, samt en domain og fjern 50% til skat. Så går det vist meget godt op.

Men nu skal jeg nok lade være med at skrive mere, det var jo egentlig ikke meningen jeg skulle skrive. Bare høre jeres meninger til det smiley

• Arospeed N
    Arospeed N Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 128
    #10   18. okt 2004 Lyder cool men gider ikke helt gi 100,- :s

• #11   18. okt 2004 Ortega.. ja nemlig ja.. det er så 24.750kr. men inden du har betalt for domaine... og server plads... såå sårn en service der er sq en okay indtægt...!!!

• #12   18. okt 2004 ville sku ikk være glad for at betale, og så risikere at blvie smidt ud hvis der er 20 der går sammen og stemmer???

ikke så realistisk, men det kan ske!

• #13   18. okt 2004 hehe.. Its a work in prograss....

Men tak for jeres meninger. Altid rart med lidt respons på ens ideer. Jeg tror jeg dropper det, da der ligger mange ugers kodning i det, og det jo også skal betales, hvilket jeg kan høre det ikke vil blive.

• : Dioden :
    : Dioden : Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 98
    #14   18. okt 2004 hvad med en 10 ér? det ikke er så meget men i hvert fald nok til at holde den side kørene + det løse

og så er der nok ikke nogen der gider oprette fake biler når det involerer penge..

• #15   18. okt 2004 Syntes også at de lød ok indtil de 100kr...

• #16   18. okt 2004 Okay, jeg kigger på sagen smiley

• #17   19. okt 2004 Som skrevet før vil et server til 20000 brugere koste en hel del, desuden vil den trafik siden skaber også koste enormt meget. Og halvdelen forsvinder i skat, så er vi nede på 500.000, og fjern derefter 100.000 for kodning og design af siden = 400.000 i ren indtægt.

Hvis alle mener det er en kanon indtægt, så kan de da bare komme igang med at lave siden selv smiley

Desuden er 20.000 brugere nok lige lovlig højt sigtet

• #18   19. okt 2004 Kim W.. smiley det blir da ikke bedre af 400.000kr.. smiley smiley så har du 1,2 mio. efetr 3 år.. ?

Og hvorfor tror du det blir dyrt for kodning og design ? jeg trode da selv du kunne lave det ?!

og så kunne du jo også være så smart at købe domainet ved et webhotel med fri trafik..

Jeg mener det er en kanon indtægt.. men der er absolut ingen der gider bruge det..!!!!!!!!!!

• #19   19. okt 2004 Flemming H <-- Præcis. 100 kr var også bare et forslag.

Morten H <-- Jeg arbejder fuldtid som koder, så hvorfor skulle jeg ofre al min tid i 3 uger bare for at lave en gratis service når jeg kunne tjene penge.

hvis det havde været så nemt som du får det til at lyde, var der nok nogen der havde lavet det nu ik?

Kommentér på:
Til alle (u)tilfredse brugere

Annonce