{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

BG + konstruktiv kritik = DØD V/ KØLLE {{forumTopicSubject}}

HVORFOR spørger jeg bare?

For lidt tid siden kommenter jeg en lækker audi, som er kommet ind med følgende besked i profil (inkl høj stemme)

Lækker Audi.. Fed front og farve, den ser rigtig gennemført ud, så helt sikkert flot arbejde du har lagt i den. Den eneste "klassiske" brøler er nok, at din nye forkofanger er lidt for tung/lav i forhold til resten af bilen. det viser sig, når man ser den fra siden. bagkofangern (std) sidder en del højere oppe. Enden kunne man have ny bagkofanger eller også spartle en læbe på. alt efter hvordan ny bagkofanger og forkofanger passer ind, kan det være nødvendig med sideskørter for at give det en helhed!? kan du følge mig? Men er helt vild med bilen. klart en drøm!

så får jeg svaret tilbage i min profil:
luk røven med din t hansen vogn ... kan da aldrig ta noget seriøst fra en med sådan en standard lidt t hansen pimpet æske......

HVAD SKER DER? Jeg vil mene hvad jeg har skrevet er super positivt og ros for flot arbejde, og så kommer jeg med lidt konstruktiv kritik, og så skal man bagefter lide en langsom død med kvælning af lagen.. Hvad ligner det? ..kan i svare mig på det? Synes selv jeg er aktiv på BG og i forum, og har aldrig oplevet noget lignende..

Nu vil jeg jo bryde reglerne hvis jeg hængte personen ud her på forum, så det vil jeg naturligvis ikke gøre. Hvis i har lyst til at læse det "orginale" svar kan den naturligvis ses i min profil under 306eren smiley

M!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BG + konstruktiv kritik = DØD V/ KØLLE
Kommentér på:
BG + konstruktiv kritik = DØD V/ KØLLE

Annonce