{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Begynderbil med lav forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej.
Overvejer lidt om at købe bil, men gider ikke ligge mere end 10k.

Kan man få en fornuftig dyt til de penge... Selvfølgelig forventer jeg ikke en bil med nul rust, men hvilke mærker skal man sigte efter, når forsikringen skal være billigst muligst?
Er 18 år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynderbil med lav forsikring
  • #1   12. aug 2007 VW Polo 3

• #2   12. aug 2007 Forsikringen skal være billig, bilen skal være billig og det er en begynderbil... Jeg ved godt det ikke er den lækreste vogn, men en Skoda rammer plet på kriterierne. Du burde kunne få en Felicia for de penge.

• #4   12. aug 2007 billig forsikring findes vidst ikk... smiley og tror ikk man kan sige noget bestemt mærke... har nok mere og sige hvordan den er blevet kørt og passet og om motoren spinder som den skal!..

• kim r
    kim r Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #5   12. aug 2007 Præcis.. en Felicia der er sådan rimleig nysynet skulle kunne findes for omkring 10K.. måske 12... men så er du også ok godt kørende de næste to år til en rimelig sum penge...

Hvad din forsikring ang. så skal du ikke forvente dig nogen fair pris på det før du fylder 26. men prøv evt. GF forsikring... jeg er lige gået over til dem og spare 4500 om året.. med en selvrisiko på 1502 Kr. og om 4mdr bliver prisen lavere da jeg fylder 26 og dermed er ude af "risikogruppen"

• #6   12. aug 2007 Corsa, micra, polo, felicia, accent

De helt små biler med meget små motorer er som regel de billigeste hos forsikringsselvskaberne.

• #7   12. aug 2007 skoda.. satme billigt i alt

• #8   12. aug 2007 golf 2. har selv en. og er rimelig billig i forsikring, den jeg har.

• #9   12. aug 2007 Helt klart en STARLET = ) Der er een til salg nu på toyotaextreme med en rigtig fed motor. Som ny billist koster de under 5000 i ansvar.

• #10   12. aug 2007 ngen steder i landet, som her ved vejle er der nogle små lokale forsikringsselskaber, ved vejle brand giver jeg 2200 om året for min polo 2- 1,3 fra 85, og er kun 21 og har enda en friskade nu..

• #11   12. aug 2007 Skoda,

Ansvar på favorit 89-93- 4000kr

Felicia fra 96-2000- 4000

Fabia og octavia - 5000kr

Og husk lige på at fra 1998 er det VW motorer der er i de fleste

• #12   12. aug 2007 Well, det er ikke nok med en lille og billig bil. Forsikringsselskaberne er meget opmærksomme på biler, som unge mænd bruger til at køre stærkt og hasarderet i. Så det er ikke ligemeget hvilken lille og billig model du vælger. PÅ toppen over upopulære biler hos forsikringsselskaberne ligger Pug 106 og de ældre Polo og Golf´er.

Mit ydmyge råd: køb en Toyota fra starts-90´erne (med el-indsprøjtning). Hvis du kører den respektfuld holder den for evigt og dens enkel og intelligent opbygning gør den nem og billig at reparerer og vedligeholde. Det er det mest intelliggente valg smiley

• #13   12. aug 2007 Har også bedst erfaring med GF, de andre tager alt for meget, især Rasmussen. Synes de er fair og billigst.
    Kører du pænt, falder præmien meget hurtigt allerede i løbet de 3 første år smiley

• #14   13. aug 2007 corolla, civic og 323

• #15   13. aug 2007 En lille bil med en ikke alt for står motor er nok bedst i det tilfælde.. startede selv med en Corsa A.. den er billig hele vejen rundt.. både i anskaffelse, forsikring, vægtafgift, reservedele, benzin osv.. Rigtig god begynderbil.. Og så kan man jo bruge tiden til og spare op imens man samler anciennitet hos forsikringen :O)

Kommentér på:
Begynderbil med lav forsikring

Annonce