{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

gået igang med bilen, & i stå :-S {{forumTopicSubject}}

årh.... mente ikke lige det kunne ta såååå lang tid lige at spartle osv på bilen... men det må man da sige det gør (i hvert fald for mig ;))
er gået igang med min dejlige morfarbil (xantia) og er bestemt ikke færdig endnu, og nu syntes jeg næsten ikke jeg kan ta mig sammen til at blive færdig, delv om der ikk mangler så meget mere som der har gjort

nå... men kunne godt bruge hvad i syntes om morfar bilen nu smiley

er lagt et par billeder ind

MVH Brit

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gået igang med bilen, & i stå :-S
  • #1   13. aug 2007 der er d apotentiale smiley glæder mig til at se den når du bliver færdig med den smiley
    - herfra er der sku et skulderklap, en pige der går igang med bilen .. sys jeg er nice smiley

• #2   13. aug 2007 Fint"lille"projekt,det skal nok blive godt

• #3   13. aug 2007 synes det er et fint projekt du er igang med, især fordi det er en Xantia. Meeeeen den er altså ik helt heldig med det badboy.. Selvfølgelig kan godt være det vil se anderledes ud når det er malet og der er gjort lidt mere ved bilen.. men det med listerne synes jeg ser fint ud.

• #5   13. aug 2007 Ja nogle gange går man lidt i stå i sine projekter, men så er det jo man har nogle kammerater der kan sparke en igang igen.. Det ser da også fint ud det som der er blevet lavet på bilen.. selvom jeg ikke er vild med det badboy.. ville nok bare have forlænget hjelmen lidt og så have lavet en front i glasfiber.. men det er jo smag og behag.. Skynd du dig bare og blive færdig så du kan komme ud og vise bilen frem smiley

/ Kim

• #6   13. aug 2007 nej det badboy er ikk så pænt... endnu.... det er sådan jeg vil ha det skal se ud.... smiley og ja... er bestemt smag og behag... men er lavet efter hvordan jeg gerne vil ha det smiley

jeg syntes det er hygge at rode med bilen... og det næste der skal spartes må blive bagklappen... men der skal jo noget til så jeg kan åbne udefra smiley

• #7   13. aug 2007 He he synes nu det er rart at ha en bilglad kæreste. og at hun så er smed gør det jo ik ringere... hehe

• #8   13. aug 2007 elektrisk åbner.. det et rimelig simpelt projekt at montere... husk hvis bagklappen skal være clean så svejs en plade i , istedet for at spartle det hele op.

• #9   13. aug 2007 det badboy ser fed ud til den. så mangler du bare lidt fælge og bodykit så er det sku en fed slæde

• #10   13. aug 2007 ved jeg godt, mht bagklap, for den er jo ret dyb! (nu jeg os selv i lære som smed, så kan nemt klares :D)

• #11   13. aug 2007 mange tak smiley tror også den bliver flot.... er nogen der syntes det er latterligt at style lige præsis DEN bil... hmmm, syntes det er sjovere når der ikke er så mange af dem der er lavet på,,,, til gengæld er der desværre ikke meget man kan få til den (så laver man bare selv vel :))

• #12   13. aug 2007 synes det er frisk gjort at gå igang med en xantia... har faktisk en arbejdskollega der oz så småt er gået igang med hans..(xantia) ironisk oz grøn.

Kommentér på:
gået igang med bilen, & i stå :-S

Annonce