{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Bedste/billigste kørelærer i Viborg ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Skal snart have kørekort, så vil lige høre nogle anbefalinger og kritik af kørelærer..

Har overvejet Peter Kehlet.. `?

Undervisningen skal foregå i Viborg..

(ved godt, at jeg har spurgt om det før i en gruppe, men prøver lige forum)

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste/billigste kørelærer i Viborg ?
  • #1   15. aug 2007 Pris og kvalitet er normalt noget der hænger sammen = lav pris - dårligere undervisning

De fleste kørelærere "sælger" dem selv(ÅÅÅRH LUDER) , for at få elever muligvis fordi de er dårligere end de andre, men er man dygtig og har KANON lav dumpeprocent betaler folk gerne prisen .

Men held og lykke og undskyld min kommentar ikke lige hjalp noget som sådan

• #2   15. aug 2007 Det er rigtigt... Vil gerne betale lidt ekstra for kvalitet.. Men tak..

• #4   15. aug 2007 Jeg tog kørekort ved Jensen´s køreskole lidt udenfor Møldrup! Der er undervisningen i hvert fald spass! Han er bare brændt af i skallen! Mener det koster omkring 9 k!

• #5   15. aug 2007 Ham kørerlæreren der kører rundt i de røde biler, kan ikke huske hvad han hedder. Men han skulle vidst være rimelig god og fair pris. Der har nogle af mine kammier nemlig taget kort..

• #6   15. aug 2007 Malonie - Oftest gør det, kender det fra min far da han er kørelære, han tog gerne lidt højere timepris, men han har haft den laveste dumpeprocent i DK i nogle årerækker, og folk betalte med glæde mere for hans undervisning også selvom han ikke havde en BMW som skolevogn som de andre havde plus de var billigere fordi folk gerne ville ha den bedste undervisning

Kommentér på:
Bedste/billigste kørelærer i Viborg ?

Annonce