{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.575 visninger | Oprettet:

Dobbeltklæbende tape der virker! Hvor? {{forumTopicSubject}}

Jeg er på jagt efter noget dobbeltklæbende tape, som jeg tidligere har anvendt til montering af nummerplader og lign.

Tapen var utrolig holdbar og klæbede ganske godt. Har prøvet forskellige typer, men syntes, at der er mange produkter som er for dårlige.

Tapen, som jeg tidligere har haft gode erfaringer, fik jeg til montering - ved køb af øjenskygge

Tapen er rød på den ene side og gul på den anden (materialet man piller af). Selve tapen er knaldsort

Nogen der kender denne tape/produkt? Gerne en forhandler. Ellers må man jo ned og pløje diverse butikker igennem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dobbeltklæbende tape der virker! Hvor?
  • #1   15. aug 2007 3m?

• #2   15. aug 2007 Prøv en tæppe mand - der har jeg engang købt noget som var rigtig stærkt. Dog ikke lige med det udseende som du beskriver.

• #3   15. aug 2007 er selv gulvlægger du skal bruge sica-tape det er det eneste der holder

• #4   15. aug 2007 Tæppemand - ja det var nok ikke nogen dårlig ide.. eller 3M, som der også bliver nævnt

Henrik: Syntes nok at jeg havde set din bil før - selvfølgelig til træf i Viborg.. ser godt ud!

• #5   15. aug 2007 Lasse E: Hvem forhandler Sica?

• #6   15. aug 2007 P. L: Takker smiley - mener også jeg så din sidste gang.

• #7   15. aug 2007 Henrik: Har du selv bygget den? Ja det nu meget hyggeligt til træf i Viborg.

Var du nede til træf i Tørring action park i weekenden?

• #8   15. aug 2007 P.L - du kan få det igennem Würth mener jeg, det bruger vi i mit firma, men hvis du skal sætte det fast ville jeg bruge klar bygge silikone, det er altså NOGET bedre end det tape der, bar lige et fif smiley

• #9   15. aug 2007 P. L: Nej har kun sat solfilm i selv. Eller er den købt sådan. Men har store planer med den smiley Min første bil byggede jeg selv men det er bare alt for dyrt, så valgte at købe en stylet model den her gang.

Nej var ikke i Tørring desværre - var det godt?

• #10   15. aug 2007 Ja det var faktisk ganske udmærket. Var nu noget skeptisk, da det meste foregik på go-kart banen.. drifting osv.. men det gik nu ok. Ellers var der en fin stemning dernede.. der var også ganske godt styr på alle bilerne.

Ja det koster sku' en pæn slat at style hele bilen selv - nok billigere i det lange løb, at købe en færdig bil, hvis man ellers kan finde én som falder i ens smag

• #11   15. aug 2007 Det lyder til at have været rigtig godt - ville sgu gerne have været med.

Ja det er en dyr hobby. Jeg var bare totalt solgt da jeg så coupe til salg. Havde en golf 3 før, men blev træt af at der efterhånden stod en på hvert gadehjørne så eneste krav til min nye bil var at den skulle være speciel.

Din er da heller ikke en man ser hver dag - i hvert fald ikke i en "stylet udgave".

• #12   15. aug 2007 Der ramte du plet - det var lige nøjagtig derfor at jeg købte en Avensis. Havde en Polo før, men det er lige som med golfen - en på hvert hjørne der er gejlet.

Så det blev en Avensis - dem ser man ikke i en stylede udgave hver dag. Men det giver lidt problemer, når man skal finde stylingen til den - men det gik. Dejligt at den er færdig. Så må vi se, hvad man skal have næste gang.

• #13   15. aug 2007 Jeg det er så ulempen ved at have en lidt speciel stylingsbil - det kan være svært at finde dele.
    Det problem kender jeg kun alt for godt.

Kommentér på:
Dobbeltklæbende tape der virker! Hvor?

Annonce