{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Umbraconøgle 11mm 7/16 hvor
  • #1   16. aug 2007 Slib en 12 mm umbracho nøgle ned til 11 mm. Eller køb en ny 12 mm og slib den. De fåes overalt næsten. Selv i Harald Nyborg. Og de kan sagtens holde.

• #2   16. aug 2007 ok jeg takker det vil jeg prøve

• #3   16. aug 2007 Køb da noget der passer. Man skal ikke slibe sit værktøj. Det er sgu da også noget skod værktøj man kan købe i Harald Nyborg. Gå ind i en ordentlig værktøjsbutik og be´ om en 7/16 nøgle hvis det er det du skal bruge. Tvivler på at Seat står og sliber deres værktøj for at spænde skruerne.

• #4   16. aug 2007 Harald's værktøj er skam fint? smiley Og at slibe en enkelt nøgle til det præcise mål er da det ypperste inden for garage-værksted's-ting? Man skal sku kunne lave "sit eget værktøj" hvis man er rigtig handyman smiley

• #5   16. aug 2007 Ja rigtigt man skal kunne lave sit værktøj selv. Jeg er maskinarbejder. Tror godt jeg ved hvordan man laver værktøj, men hader mennesker der fusker eller køber skodværktøj. Værktøjet er en stor del af arbejdet, og er max irreterende ikke at have det rigtige værktøj når man skal bruge det. Noget værktøj man køber ved Thansen eller Harald Nyborg ligger i et så stort oliebad bare så det ikke er rustet op inden man når ud af forretningen.

Kommentér på:
Umbraconøgle 11mm 7/16 hvor

Annonce