{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

405 T16 godt køb? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået til budt en Peugeot 405 T16 i hvid, der har gået 160.000km, den har stået i garage i ca. 1.5år, men er blevet startet en gang om måneden. den er fra 93/94 og er hvid. den skal have 4 nye dæk, og bremser, for at klare syn. Der er navigation i den, og han kan fortælle hele historien om den, med ejere, og det er ældre mennesker, som har haft den.

Jeg skal give 50.000kr for den, ville bare høre, om denne pris er god, eller dårlig, da jeg ikke har så meget styr på disse special modeller.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  405 T16 godt køb?
  • #1   17. aug 2007 Det er ikke langt fra prisen uden afgift, så mon ikke det kunne blive en ok forretning. Køb den, syn den, hiv afgiften ud og sælg den til udlandet.

Har du tænkt dig selv at køre i den, så vær forberedt på, at den ikke er billig at holde kørende.

• #2   17. aug 2007 De skulle gå i stykker for et godt ord. Så den kommer til at koste en del kr at holde kørende.

• #3   17. aug 2007 Folk snakker som de har forstand, nok derfor de kører tysk.

Bilen er en KANON god bil. Dog er der ting på T16 som er rigtig dyre. Motoren er super holdbar, men dør den er den stortset umulig at finde brugt, mellemgearkassen/bagtøj er en af de ting som du skal være lidt obs på, er den kørt hårdt og dette slidt finder du ikke bare lige nyt brugt.
    Ellers går mange ting igen fra Mi16, og andre 405´er. T16 ville jeg til en hvertid fortrække frem for en Mi16, da T16 tidligere har været så dyr at dem der købte dem virkelig passede godt på dem. Mi16 derimod har typisk være igennen div brianer, hvis naboes knægt på 15 år har holdt kørende med gaffe og strips. Med andre ord de er typisk ikke ret velholdte!.

Du kan sikkert få flere oplysninger om bilen på www.Hi-Speed.dk

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #4   17. aug 2007 jeg havde sq slet ikke nogen af omtalte problemer med min mi16......motoren spandt altid og der var aldrig noget galt...den havde problemer med rust som alle andre biler af den årgang havde og så havde den et problem med en passat som resulterede i totalskade

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #5   17. aug 2007 jeg ville i hvert fald tage et godt kig på t16eren og efterse den grundigt, den største fare ved den er jo nok at det ikke er alle delene der lagerføres og produceres mere(hvorfor de skal hentes fa brugte i udlandet)

• #6   17. aug 2007 Jeg har snakket med ham som vil sælge den, og vist mig en side, for T16 ejere, og mange af dem, er fra Frankrig, og kunne se derinde, at der var mange dele tilsalg derinde, Så tror ikke det bliver det store problem med reservedele, ved dog der lige er transporten oven i.

P.T. kører jeg selv i en 405 1.9 GR fra '88.

• #7   20. aug 2007 Men der er altså stumper der er meget dyre til en T16. Begynder transmissionen først at knase bliver det dyrt.

Kommentér på:
405 T16 godt køb?

Annonce