{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luft i bremsesystemet..?
  • #1   22. aug 2007 hehe genialt ik smiley

hvis du ikke har styr på det så snak med en mekaniker kammerat eller betal det lokale værksted for at få det gjort.. er ikke skide svært men en af de få ting som bare skal fungere

• #2   22. aug 2007 Okay takker smiley

• #3   22. aug 2007 Simon V. find et lille fuske værksted, så kan du garanteret få det lavet det for en hund. jeg er selv mekaniker.

• #4   22. aug 2007 Ja jeg vil også råde dig til at få det gjort at en der har forstand på hvad han laver. Bremserne skal helst fungere...... ;)!

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #5   22. aug 2007 det er meget nemt.....du skal bruge en slange og en flaske.. slangen sidder du på udluftningniplerne i kalibrene og får en makker til at pumpe på bremsepedalen....han pumper til den bliver hård og holder tryk på, så siger han go og du løsner niplen. når pedalen rammer gulvet råber han stop, du lukker skruen og han slipper pedalen......og så fortsætter du til der ikke er flere luftbobler.....og gerne en 3 gange efter der ikke er luft mere for at være sikker....videree til næste hjul osv osv

vær opmærksom på vædskestanden i beholderen.... den må ikke blive alt for lav

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #6   22. aug 2007 brug forresten en klar slange så du kan se luftboblerne... og du skal selvfølgelig også have en bøtte bremsevædske

• #7   22. aug 2007 som sagt det er nemt men hvis man ikke har helt styr på det og ik har en til at kigge over skulderen mens man gør det første gang vil jeg hellere smide en mønt til lidt moonshine work hos en mekaniker smiley

Kommentér på:
Luft i bremsesystemet..?

Annonce