{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Jakob M
Jakob M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

EFTERLYSNING 30.000,- DUSØR {{forumTopicSubject}}

EFTERLYSNING STOR DUSØR GIVES

Efter at have oprettet emnet på motorcykelgalleri.dk blev jeg rådet til også at oprette den her.

2005 Yamaha R1 sølv/blå Stel nr. JYARN121000020964 blev købt af en: Anders, Ringstedvej 134, 4100 Ringsted TLF nr: 60427108 (adresse og tlf er selvfølgelig falsk) med en banknoteret check.

Den var sidst indregistreret i England, og der står noget skrift på engelsk på nr plade holderen.

Den banknoteret check var yderst velført lavet, selv min bankrådgiver tog imod den, men viste sig så at være falsk.

Fyren var en stor skaldet gut, med tatoveringer på højre arm. Han lignede ærlig talt ikke en gut der kunne finde ud at lave sådan en forfalskning. Han ankom med 2 af sine kammerater i en bordaeux rød Toyota Carina mener jeg.

Enhver oplysning der fører til pågrebelsen af manden eller at motorcyklen bliver fundet, vil blive belønnet med en dusør på 30.000,-

Og til jer der skal af med cyklen eller bilen! HVIS I skulle handle med en banknoteret check så HUSK at tjekke ID samt evt at ringe til banken for at kontrollere checken...

Info og billeder:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=20510

Jakob - 60606655 / 22686505

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING 30.000,- DUSØR
Kommentér på:
EFTERLYSNING 30.000,- DUSØR

Annonce