{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Forsikring af Golf 4 1.8 20V {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Nu er jeg ved flere lejligheder her på forumet, hvor jeg har oplyst hvor meget jeg betaler i forsikring, oplevet at folk finder det jeg betaler i forsikring lidt hen i vejret. Da det snart er tid til at betale for endnu et år, vil jeg da meget gerne finde ud af om det kan gøres billigere. Så her er lidt info:

- Jeg er 21 år gammel og har haft egen bil i 1 år, forsikret i eget navn. Ingen skader. Årligt kørselsbehov er godt 10.000 km. Forsikringen skal være med kasko.

Lige nu betaler jeg lidt under 18.000 kr. årligt, hos Fair, med en selvrisiko på godt 5000 kr.

Jeg har beregnet prisen på nogle af de mest gængse forsikringsselskabers hjemmesider, og er ikke kommet under 22.000 kr. endnu. Har tjekket Tryg, Alka, Codan, GF...

Nogen der har tips eller kender et sted man kan få billig forsikring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af Golf 4 1.8 20V
  • #1   26. aug 2007 Du skal ringe rundt. De priser du får på nettet er bare overslag.

• #2   26. aug 2007 topdanmark går efter hvor mange km du kører

• #3   26. aug 2007 Har ringet rundt til mange selskaber, og de eneste der kunne give mig en pris under 15k var Fair og GF, og Fair var sq flinke at snakke med..

Men prøv ETU forsikring, det siges de kan give gode priser til unge, søg efter dem på google efter deres nummer, og ellers er der også rasmussens assurance i Køge, 56655011, de skulle vidst også være billige..

Evt. Aros forsikring, de skulle kun gå efter hvor meget bilen vejer..

• #4   26. aug 2007 Ring rundt til ALLE og pres i pris..

Prøv også ETU som lasse skriver.

Ellers kan du med Alka eller Sønderjyske tage et fart kursus så du stiger i trin og derved bliver forsikringen billigere....

• #5   26. aug 2007 Jeg er forresten 22 og skal give 9.800 for en g4 1.8 gti turbo

• #6   26. aug 2007 Læs lige igen Han har haft bil 1 år !

så er det lige meget om han er 30 eller ligne han er ny billist..

Prøv IF skadeforsikring de er ret billige smiley

• #7   26. aug 2007 Dennis: Alka synes jeg overhovedet ikke er billige, da han spurgte om jeg havde det der respekt for fart kursus og sagde nej, så ville han ikke engang oplyse prisen, og hvis jeg så tog kurset ville forsikringen være på 15k for ansvar kun..

Er 22 og med egen bil i 3 år uden skader, så det synes jeg ikke er billigt i forhold til GF hvor jeg giver 6k nu, men næste år er jeg ikke nybillist mere, så der hedder den 3500 kr smiley

• #8   26. aug 2007 Lasse N: Det er åbenbart meget forskelligt...jeg fik en pris på 23k og efter kurset ca. 14k

Takkede pænt nej tak til kurset da der var 5-6 måneders ventetid og tog så kurset ved Sønderjyske forsikring...gav 2300 og fik et tilbud på 9800 på en g4 turbo...hvilket jeg synes er billigt eftersom jeg har haft to uheld

• #9   26. aug 2007 Ja, der var også en del ventetid på kurset da jeg ringede til dem, men takkede nej alligevel, da de var en smule dyrere..

Jeg har så også en ulykkesforsikring, autoulykkesforsikring og indboforsikring hos GF..

Og knap 10k for kasko på en G4 turbo skal du ikke klage over, det er sq en fin pris, især når du også har lavet 2 skader..

• #10   11. nov 2007 etu er billlige

Kommentér på:
Forsikring af Golf 4 1.8 20V

Annonce