{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

D´sax O
D´sax O
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 45

H KÆFT hvor r j træt a faker jagere {{forumTopicSubject}}

Hold kæft hvor er der nogen, der INTET liv har, sidder dagen lang for at fange fakere....shit.

Som for eksempel: mads n http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19287 Og ja....jeg hænger ham ud.....!!!!

En af mine bedste venner jannik, smider sin lækre octavia RS på bilgalleri.....med lækre billeder og det hele: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21570
Straks skriger mads op om fake, da jannik ikke har skrevet andet end at den har solfilm og lexus lygter...men mads mener jo der er lavet MEGET mere ved den, så hvorfor har jannik ikke skrevet det hele....så forklare jannik at der altså ikke er lavet andet end det han har skrevet........og vupti....efter at have RÅBT op om fake.....så sletter mads det han har skrevet.....for der er jo ikke nogen der skal se at han tog fejl.
Magen til jalouxi skal man lede længe efter.....og det må være jalouxi, for mads har jo endnu dårligere billeder af sin egen vogn, så hvordan han kan mene at janniks profil er mangelfuld fatter jeg ikke.........så til dem der ikke laver andet end at jagte fakere dagen lang........få jer et liv....eller en kæreste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H KÆFT hvor r j træt a faker jagere
Kommentér på:
H KÆFT hvor r j træt a faker jagere

Annonce