{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Forslag til Bilgalleri ;-) {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg efterhånden set at rigtig mange herinde har deres bil til salg..
Det står ofte skrevet i folks profil under Bemærkninger.
Kunne man ikke lave det sådan, at der var et afkrydsningsfelt inde i ens profil, hvor man kunne svare ja eller nej til om ens bil var til salg.
Så kunne man evt. lave det sådan at man kunne få vist alle de biler som var til salg i søgefunktionen under "Søg bil"..
Eller evt. et helt felt kun til biler som var til salg..
Hvis man så får lyst til en ny bil, så kan man jo starte med at søge/kigge på dem som i forvejen er til salg her på Bilgalleri.
mange af de biler som er her er jo lidt stylede eller lignende, og det vil måske være interessant for andre brugere at finde såda en bil.
Når man sætter en stylet bil til salg i dba eller på Bilbasen osv. så kan det være svært at komme af med den. Sådan vil det måske ikke være herinde smiley
men bare en tanke jeg lige fik smiley
Jeg overvejer selv at kigge efter en ny(brugt) vinterbil, og så tænkte jeg på, at jeg havde set flere biler til salg herinde, men nu er de umulige at finde igen uden en form for søgefunktion eller en liste. Og selvfølgelig kunne jeg bare starte et indlæg med bil købes, men det står jo kun på forsiden i kort tid, og så er der ikke flere der ser det.....

Mvh Ricky

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til Bilgalleri ;-)
Kommentér på:
Forslag til Bilgalleri ;-)

Annonce