Forslag til Bilgalleri ;-) {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg efterhånden set at rigtig mange herinde har deres bil til salg..
Det står ofte skrevet i folks profil under Bemærkninger.
Kunne man ikke lave det sådan, at der var et afkrydsningsfelt inde i ens profil, hvor man kunne svare ja eller nej til om ens bil var til salg.
Så kunne man evt. lave det sådan at man kunne få vist alle de biler som var til salg i søgefunktionen under "Søg bil"..
Eller evt. et helt felt kun til biler som var til salg..
Hvis man så får lyst til en ny bil, så kan man jo starte med at søge/kigge på dem som i forvejen er til salg her på Bilgalleri.
mange af de biler som er her er jo lidt stylede eller lignende, og det vil måske være interessant for andre brugere at finde såda en bil.
Når man sætter en stylet bil til salg i dba eller på Bilbasen osv. så kan det være svært at komme af med den. Sådan vil det måske ikke være herinde
men bare en tanke jeg lige fik
Jeg overvejer selv at kigge efter en ny(brugt) vinterbil, og så tænkte jeg på, at jeg havde set flere biler til salg herinde, men nu er de umulige at finde igen uden en form for søgefunktion eller en liste. Og selvfølgelig kunne jeg bare starte et indlæg med bil købes, men det står jo kun på forsiden i kort tid, og så er der ikke flere der ser det.....
Mvh Ricky
okt 2003
Følger: 67 Følgere: 63 Biler: 5 Emner: 135 Svar: 2.016
dec 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 342
jul 2003
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 5 Emner: 82 Svar: 926
også selvf også fordi man lige har hentet demo'en af nfsu 2
jul 2003
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 5 Emner: 82 Svar: 926
apr 2003
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 216 Svar: 1.807
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 36 Svar: 103
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 78 Biler: 9 Emner: 43 Svar: 283
mar 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 6 Emner: 1 Svar: 4
jun 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 1.439
Blogger
Følger: 45 Følgere: 48 Biler: 4 Emner: 41 Svar: 1.038
Der vil blive oprettet en masse biler der kun er salgsannoncer, og 90% vil ikke blive fjernet igen når bilen er solgt. Så det vil komme til at flyde med "døde" brugere.
Jeg mener man skal holde stilen, og forbyde salgsannoncer. Man kan jo bruge dba, bilzonen, bilbasen eller en af de andre databaser til at få solgt sin bil.
Men en onlineliste ville være en god ide´
/Henrik - www.stickers.dk
okt 2002
Følger: 20 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 17
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Jeg vil synes det er tidsspilde at surfe rundt for at få gode ideer m.m. på andre profil, hvis bilerne udelukkende er oprettet med salg for øje. For at Bilgalleri (kommercielt som ikke) skal bestå, skal lødigheden og hele essensen i det at lægge sin bil ind, bevares. Derfor ingen biler til salg! Tak
Men online funktionen ville være kanon!
/Claus
Forslag til Bilgalleri ;-)