{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AUTOLIFT
  • #2   30. aug 2007 prøv og kig inde på stenhøj,de sælger også brugte

• #3   30. aug 2007 prøv den blå avis der er tit nogle til salg

• #4   30. aug 2007 prøv og kig inde på stenhøj,de sælger også brugte

• #5   30. aug 2007 Kør ned til din lokale mekanikker og spørg hvor de har deres fra.. der hvor de har købt den ligger de tit inde med nogle gamle..!

• #6   30. aug 2007 Jeg købte en helt ny 2 søjlet lift hos meca for kun 20000 kr. og den er rigtig god, har haft den i 2 år, og den har klaret mit behov...

• #7   30. aug 2007 ja det har vi prøvet ellers TAK drenge

• #8   30. aug 2007 Hej Torben s

har du så en brugt eller hvad

• #9   30. aug 2007 Nej, det var mit første køb, synes bare det var billigt...
    Stenhøj skulle have næsten 50K for en ny.....

• alex k
    alex k Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #10   22. feb 2008 er der nogen af jer som ser det her der kender nogen,som har en autolift til salg 1- 2 eller 4 søjlet til rimelige penge. skal selvfølgelig være iorden.

• P
    P Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
    #11   14. jul 2008 Hej
    Jeg arbejder for Jema Lifte A/S og vi sælger lifte til fornuftuge priser og kvaliteten er iorden. 4 søjlet lift til 14.800 + moms billigere kan det nok ikke gøres. I kan se mere på http://www.jemalifte.dk
    mvh
    Kasper

• #12   30. dec 2009 http://www.carlift.dk/

"billigere kan det nok ikke gøres"

Tjooo, det kan det så...

• P
    P Tilmeldt:
    dec 2007

#13   5. jan 2010 Hej Bdog

Du kan ikke samligne carlift med Jema Autolifte A/S - Vi tegner selv vores lifte mv. og Carlift er ganske alm. Kina lifte. Så det er lidt ligsom at samligne pære og bananer smiley

Vi sælger idag til mærke værksteder - alm. værksteder og private i Danmark - Frankrig - Norge og England, så kvaliteten er der ikke noget at pege finger af. Så Hvis du søger en lift eller lign. produkter til fornuftige penge så er det Jema Autolifte A/S. http://www.jemaautolifte.dk

ses
    Kasper P

• #14   5. feb 2010 Kasper.. Lige meget hvor meget du prøver at overbevise folk, om at jeres er bedre end andres, så er det salgsgas.. Det er muligt, at du mener i tegner jeres egne lifte, hvilket allerede der, kan betegnes som salgsgas, men det gør nu ikke en lift bedre, hvem der tegner den..

Jeg kan også tegne en lift, men det er produktionen, der afgører alt.. At kalde ting for Kina varer er jo også fint nok, men syntes du skal prøve at se, hvor mange ting på markedet, der rent faktisk bliver lavet i Kina. .Stort set ALT elektronik, er kinesisk produceret. .Det der gør forskellen, er hvor meget man undersøger markedet og får udviklet sine ting, inden man bare bestiller hjem..

Jeg har set flere af de lifte, der sælges hos carlift.dk i funktion og der er sku intet at komme efter..

Men kendetegnet for en dårlig virksomhed (og her tales også produkter) er behovet for at snakke dårligt om andres produkter, for at promovere sit eget.

• P
    P Tilmeldt:
    dec 2007

#15   14. feb 2010 hej BDOG

Jeg har intet at udsætte på carlift. De køre helt sikkert en god forretning, men da jeg ikke har indflydelse på andre end min egen forretning og produktion skriver jeg de ikke kan samlignes.

Vi har igennem 2 år fået lavet vores autolift i kina, men samtidig har vi også dsv. kvalitets tjek der gør vi mener at kvaliteten er så god så vi kan stå inde for den.

Jeg håber dette klargør at jeg på ingen måde snakker/skriver dårligt om andre lift leverendøre på marked, men at vi kun kan garantere på vores egne produkter.

Skulle du eventuelt have spørgsmål eller lign. er du selvfølgelig altid yderst velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
    Kasper Petersen

• #16   14. feb 2010 "Jeg har intet at udsætte på carlift" Det er jo så ikke helt rigtigt. Du har lige siddet og skrevet, at jeres er bedre end andre, hvilket jo er en præcis modsætning, til det du lige har skrevet. .Men for mig er det også ligegyldigt, da jeg personligt kun ville handle hos carlift og ikke hos dig.. Og det er især baseret på dine udtalelser, der tydeligt viser den dårlige forretningspolitik... Og jeg har hverken spørgsmål eller andet, der ville nødvendiggøre at tage kontakt til jer.. Forskellen på os to, er at jeg ikke har noget med carlift produkter at gøre og ikke tjener på mine udtalelser, omkring firmaet og deres produkter. .Det samme kan jo ikke siges om dig.

Slut herfra..

• P
    P Tilmeldt:
    dec 2007

#17   14. feb 2010 Hej BDOG

Jamen det er helt iorden, jeg har stadigvæk ikke noget at udsætte på carlift, jeg skrev bare deres og vores ikke kunne samlignes og det mener jeg sådan set stadigvæk.

Kasper

• #18   7. mar 2010 jema.. det er en fornuftig lift til pengene. kender et par stykker der har dem og skal selv ud og købe en (:

• #19   2. jan 2011 Kasper P. Hvad siger du til en handel om en af jeres 2 søjlede.. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal have med eller uden bom for oven. Er det en stor fordel med bom?

Udfører i service, og kan i hjælpe med at sætte liften op så det bliver gjort ordentligt?

Vh Kenneth Nielsen.

• P
    P Tilmeldt:
    dec 2007

#20   13. jul 2011 Hej Kenneth
    Giv kontoret et kald så er jeg sikker på de finder en fornuftig pris til dig - Jeg beklager selvfølgelig mit meget sene svar, men er ikke her inde så tit mere.

Jema Autolifte A/S Tlf. 48180300 du kan også se mere om produkterne på www.jemaautolifte.dk

Tak
    Kasper

Kommentér på:
AUTOLIFT

Annonce