{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Forsikring - Dækning af skade ? {{forumTopicSubject}}

Davs...

Min bil har stået stille på en privat vej og privat grund. Der er en græsslåmaskine (kommunens - en af de store) der er kørt ind i siden på den, og vil mene den nok bliver totalskadet. Men hvem bærer skylden, dem eller min indbo's forsikring ? De vil ikke tage skylden for det, de siger det ikke er dem, men det er ikke så svært at se da der er en masse store huller ind i siden på den hvor takkerne fra maskinen har kørt ind i. Har hørt noget om at når bilen har holdt stille er det hærværk og derfor vil min indbo gå ind og dække. Men alligevel mega trls at de ikke får skylden for det. Ikke fordi det vil koste mig noget, men hvis de er kørt i siden på mig skal de sgu have lov til at tage skylden og betale det de nu vil betale.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring - Dækning af skade ?
  • #1   30. aug 2007 du har jo din selvrisiko... det med indbo kommer lidt an på hvordan din er.. min dækker det ihvertfald ikke..

• #2   30. aug 2007 okey.. Min dækker vil jeg mene. Da jeg havde indbrud i min gamle vogn blev der stjålet anlæg og ødelagt dør og såen. Det blev dækket af indbo

• #3   30. aug 2007 det svinsk man

• #4   30. aug 2007 Helt vildt smiley

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
    #5   30. aug 2007 En ting er helt sikkert - din indboforsikring dækker IKKE skaderne på din bil. Det du har fået dækket i forbindelse med indbrudet er stjålne effekter - eksempelvis CD'er og lignende.

Din skade vil være dækket af din kaskoforsikring - hvis du har sådan en. Ellers er der ingen dækning. (Alle indboforsikringer undtager motorkøretøjer - ville jo også være tåbeligt at betale en dyr kaskoforsikring hvis en indboforsikring dækkede lige så godt.)

• #6   30. aug 2007 uden at vide noget som helst om det, vil jeg sige at kommunen skal betale, det er jo ligesom dem der har ødelagt noget, og må derfor erstatte det... Hvis jeg kører ind i et autoværn skal jeg jo også melde det og betale for autoværnet

• #7   31. aug 2007 Henrik B : Da jeg havde indbrud fik jeg også ny dør og malet den. Over Indbo

Claus : Det er en privatvej hvor der er 2 huse (grusvej), hvor kommunen kommer ud og slår det græs hvor der ikke er ejer til. Hvis jeg kan formulere det på den måde smiley

Anders : Det er ikke så svært at bevise når man kan se at takkerne har sat i siden af bilen.:)

Kommentér på:
Forsikring - Dækning af skade ?

Annonce