Forsikring - Dækning af skade ? {{forumTopicSubject}}
Davs...
Min bil har stået stille på en privat vej og privat grund. Der er en græsslåmaskine (kommunens - en af de store) der er kørt ind i siden på den, og vil mene den nok bliver totalskadet. Men hvem bærer skylden, dem eller min indbo's forsikring ? De vil ikke tage skylden for det, de siger det ikke er dem, men det er ikke så svært at se da der er en masse store huller ind i siden på den hvor takkerne fra maskinen har kørt ind i. Har hørt noget om at når bilen har holdt stille er det hærværk og derfor vil min indbo gå ind og dække. Men alligevel mega trls at de ikke får skylden for det. Ikke fordi det vil koste mig noget, men hvis de er kørt i siden på mig skal de sgu have lov til at tage skylden og betale det de nu vil betale.
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 192
nov 2004
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 4 Emner: 26 Svar: 367
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 613
nov 2004
maj 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
Din skade vil være dækket af din kaskoforsikring - hvis du har sådan en. Ellers er der ingen dækning. (Alle indboforsikringer undtager motorkøretøjer - ville jo også være tåbeligt at betale en dyr kaskoforsikring hvis en indboforsikring dækkede lige så godt.)
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 38 Biler: 7 Emner: 30 Svar: 3.635
nov 2004
Claus : Det er en privatvej hvor der er 2 huse (grusvej), hvor kommunen kommer ud og slår det græs hvor der ikke er ejer til. Hvis jeg kan formulere det på den måde
Anders : Det er ikke så svært at bevise når man kan se at takkerne har sat i siden af bilen.:)
Forsikring - Dækning af skade ?