{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PDA i Bilka
  • #1   1. nov 2004 Jeg har ikke set de helt gode anmeldelser om Siemens, men til navigation kører den vel udemærket. Så længe du vægler en BlueTooth løsning går det vel ikke helt galt !

  • #2   1. nov 2004 Hvis det er med henbilk på at få navigation i bilen så er det absolut en skrabet løsning... men den fungere acceptabelt, har kørt i en bil med et lignede system i.

    Husk man får altid hvad men betaler for, der er en grund til at et VDO system koster 20k +

    //Jan



  • #3   1. nov 2004 Køb en HP Ipaq med bluetooth, sådan en Siemens skærm er ikke vild god hvis der kommer sol ind på skærmen, så kan du ikke se noget.
    Den ene test efter den anden peger på sådan en HP Ipaq som suverænt det bedste valg. Jeg bruger selv TomTom den nye version med 3D view, det er for cool og så kan man betjene skærmen blot med en finger knapperne til de enkelte menuer er så store - NavMan bryder jeg mig ikke om.


  • #4   1. nov 2004 Jeg har en Ipaq og hvis du køre den forkerte vej er den meget hurtig til at finde en anden rute, det er navman der er på den og den finder ardressen inden for 3-15 meter.
    Den fortæller alt efter farten et sted mellem 200-500 meter før man skal dreje og igen når der ikke er så langt.
    Det eneste problem er at man ikke kan høre musik for så kan man ikke høre hvornår man skal dreje.
    MVH Kenneth


Kommentér på:
PDA i Bilka

Annonce