{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sports sæde fra t hansen
  • #1   4. nov 2004 ved ikk præcis med de sæder der... men alt i alt.. spar sammen til noget man ved r kvalitet!!! d kommer du ikk til at fortryde i længden!!

  • #2   4. nov 2004 Ja, jeg må sku indrømmme at jeg har sat dem i golf`en, løb tør for penge til at købe nogen cobra sæder jeg havde set på, og ind til vidre så holder de, og man sider som også godt i dem..

  • #3   4. nov 2004 okay, Thomas har ret, undersøg lige det først, for det er så en af de ting jeg ikke lige har undersøgt.. skal også lige sige at de er ikke nemme at sætte i da der ikke er noget rigtigt beslag med til dem.. så du skal nok regne med at have gang i svejse`ern..

  • #4   4. nov 2004 Jeg ved fra flere utilfrede købere at syningerne meget let går i stykker...

  • #5   4. nov 2004 T-hansen skal man bare holde sig fra hvis man vil have noget der holder sådan har det altid været og sådan forbliver det altid.... man kan dog købe ting som man ved ikke kan være noget discount made in "min blinde mormor fabrik"...
    eksempel bly tilsætning... "instead of lead" og lign. ting... men det har samme pris som andre steder... så ja... hold jeg fra skidtet hvis i vil have kvalitet


  • #6   4. nov 2004 Skal du endelig have "billige" sæder så tjek
    www.raceland.dk
    De har ikke sæder til 995 kr,- men det er ihvertfald bedere kvalitet, men skal det være toppen skal det jo være Recardo, Sparco etc.

    Over and out!


  • #7   5. nov 2004 Er sgu træt af at diskutere om T-hansen antikvalitet. Især de der fucking sæder. Kan folk ik bare indse at man får hvad man betaler for?

Kommentér på:
sports sæde fra t hansen

Annonce