{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde uden at blive stoppet?
  • #1   17. sep 2007 Hvad har du nu lavet? jeg sagde du skulle vente på mig ik.

• #2   17. sep 2007 øh de skal vidst stoppe dig efter hvad jeg har hørt. de kan ikke bare sende en bøde.

• #3   17. sep 2007 tror faktisk godt de må sende... så kan du jo selv vælge at tage den i retten hvis du mener at den ikke holder...

hvis der f.eks er en politibil som holder dig ind hvor du kører 180, og han IKKE har en måling eller film? eller en makker med der bekræfter hans historie, så kan du hårdt nakket påstå at du kun kørte 80.
    Så kan han ikke gøre en skid...

• #4   17. sep 2007 hvis det er lys eller nogen anden ting så NEJ

det er kun hvis du kører for stærkt de må det...
    bare ring og sig til dem at du vil se beviser, for det er ikke ulovligt at have en pære i med et blå skær

• #5   17. sep 2007 Jep, for jeg er lige næppet blevet stoppet, på grund af defekt nr. plade lys, og fik en lille reminder at en 4x4 skal fyres af i en grusgrav og ikke byen smiley

• #6   17. sep 2007 hehe ik noget..

jeg kom bare lige kørende i en venstre bås, med blå dioder som positionslys, ingen blinklys og sådan lidt...

så troede jeg der kom en taxa imod mig, det viste sig så at være patruljevogn istedet! (hvor heldig kan man være)

de kørte bare utrolig langsomt forbi og kiggede på mig?
    jeg tænkte bare at de ikke ville ud og snakke siden det regnede? må de så godt bare tage min nummerplade og skrive en bøde på 500kr for lyset?

• #7   17. sep 2007 jaja men har de det på film. kan de jo bare sende bøden, så har de beviser hvis du brokker dig...

• #8   17. sep 2007 Du skal jo erkende at du har gjort noget ulovligt, ellers kan de ikke gøre noget. De skal jo vide om du erkender at du har gjort noget ulovligt, ellers skal sagen jo i retten. Bemærk at hver gang de stopper en og skal til at dele bøder ud spørger de altid om du erkender det du har gjort. Tror ikke de kan gøre noget uden din erkendelse eller mangel på samme.. Men som sagt, "TROR", så hæng mig ikke op på det

• #9   17. sep 2007 nej nej de har ikke noget på film...

det var bare ganske alm. patrulje svin fra århus....

den ene vendte sig bare om og kiggede lidt? jeg tror ikke det var fordi han syntes bilen var flot...?

det kunne jo godt være han bare skrev pladen ned og så 500kr for blå lys?

hvad ved jeg?

• #10   17. sep 2007 de gad ikke have våde tæer tror jeg....

• #11   17. sep 2007 Hehe, dovne betjente. Men det beviser da bare min teori, dovenskab er ikke altid en skidt ting ;D

• #12   17. sep 2007 hehe ja det var nu rart nok de ikke fulgte efter...

jeg er satme ikke oplagt til flere bøder lige for tiden må jeg sige!!

• Bolette M
    Bolette M Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #13   17. sep 2007 Skynd dig at få de blå lys af og sats på strisserne ikk har beviser... hehe

• #14   18. sep 2007 De må køre forbi en bil og sende den til syn uden at meddele det til ejeren andet end pr. brev. Også selvom bilen står parkeret uden fører. Så mon ikke de også kan sende en bøde for det andet.. De ringer eller skriver vel bare sigtelsen til dig så..

Kommentér på:
Bøde uden at blive stoppet?

Annonce