{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vel da er vi her da.
  • #1   5. nov 2004 Det var litt av en velkomst 137 Afvisepoint på noen få timer. 117 ønsket meg velkommen (takk til dem forresten)

    Bilen er en nær strøken 88 Mazda 626 Coupe med 2,0 i 16V motoren. i tillegg er det ettermontert turbo og intercooler
    Motoren yter nå over 200hk og kjøres med 0,4-0,5 bar i ladetrykk.

    Jeg vet ikke hvorfor så mange ikke vil ha bilen inn her.
    Men det kan jo tenkes at enkelte sammenligner med hva de selv kjører i, og vurderer bilen som en trussel mot eget ego.

    I alle tilfeller har jeg et forslag til de som driver denne siden.
    Når man gir en bil poeng (altså når den vel er godtatt)
    så vil alle se hvem som har stemt hva.
    Burde ikke dette også gjelde når man ønsker velkommen eller afviser en bil?

    Grunnen til dette forslaget er at da kan ivertfall existerende medlemmer se hvem som til stadighet afviser andres biler, og i verste fall gjøre andre oppmerksomme på det hvis det viser seg at eiere av rustkasser av sjalusi grunner til stadighet afviser biler som de frykter vil få en bedre mottakelse en deres egne doninger.

    Ps vil også hilse til de av dere som er medlemmer på bilgalleri.net. Ha en fin helg


  • #2   5. nov 2004 Synd det ikke går å editere en post her.

    Vil bare legge til at en ganske fin Manta B også ble stemt vekk i kveld, i tillegg til en Huyindai Sonata
    (beklager hvis jeg stavet det feil)
    denne var riktig nok litt kjedelig, men sikkert ikke værre en mange av de bilene som allrede er inne


  • #3   5. nov 2004 Takk for det Jan S

    Du har rett ang Sonataen, når jeg tenker etter så var det faktisk bare ett bilde, og ingenting tydet på at vedkommende faktisk eide bilen.

    Kaskje heller ikke av de mest spennende biler heller ;o)


Kommentér på:
Vel da er vi her da.

Annonce