{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

regler {{forumTopicSubject}}

folk er temmelig aggresive herinde med hensyn til indtemning af folk og selvom jeg godt ved det er en farlig debat så fuck it. bring it on.

folk sidder og leger spioner og søger på alle mulige sites om folks bil foreks er til salg.
her er reglerne.
1. Bilen SKAL være din egen!

2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve bilen!

3. Bilen må IKKE oprettes som salgsannonce!

4. Bilen må IKKE være solgt ved oprettelsen!

5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!

der står ikke den ikke må være til salg bare man ikke benytter dette forum til det, af samme grund er der vel et marked som bg tager penge for og ergo lever af.

derudover snakker folk meget grimt til folk der prøver at ind. her er et par citater.

dette er et bilgalleri hvad er det du ikke fatter
der skal være min 5 billeder hvad var det du ik forstod.
grimme billeder kom igen når du er seriøs.
osv. osv. osv.

glæder mig til at høre jeres kommentarer også dem der evt føler sig ramt.

ses

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler
  • #1   20. sep 2007 Skodakongen ?

se der er netop et af problemerne du siger du godt kan forstå folk hidser sig op HVAD F ER DER AT HIDSE SIG OP OVER. det er personligt man render sku da heller ikke og skælder folk ud på gaden medmindre men har fået evighedstrip efter en gang dårlig syre.

men for at komme tilbage til reglerne så må bilen godt være til salg når den kommer herind.

og vi kan da ikke allesammen rende rundt og lege advokater og spioner.

ergo selvom bilen står til salg et andet sted er det ikke et brud på bg´s regler.

og der står slet intet om hvor billederne må florerer

• #2   20. sep 2007 Når der kommer 5 biler lige efter hinanden, med et billed og sådan, så kan jeg godt forstå, hidser sig lidt op...

• #3   20. sep 2007 Vil nu os sige at biler med mindre ind 5 billeder slet i burde høre til her inde!

men en anden ting jeg virkelig ik bryder mig om er den måde de fleste af de mennesker der er her inde talet til hinanden på !

sådan ville man sku da ik tale til folk vis man ik sad bag en skærm og gemte sig!

Sproget her inde er blevet være og være og folk kan snart ik finde ud af og tale pæn mere det er jeg enlig lidt skuffet over på denne side
    det var noget andet for nogle år siden da man var ny bruger her inde.. i år 2004

men syntes ærligtalt a folk som ik kan lære og respektere flok og tale pænt ik burde høre til her inde!

• #4   20. sep 2007

• #5   20. sep 2007 Der mangler bar Ha´erer og admins som gider være aktive og "tør" lave konsekvenser for folk.. Det er hvad der er brug for..

• #6   20. sep 2007 Til Peter S

Ja det er der smiley
    Men de er vidst ikk rigtig på om natten.

• #7   20. sep 2007 Helt enig med henrik...

Man skal lige passe på, at skrive at vise personer ikk taler pænt...
    Der er nogle personer, som ikk kan klare en afviser, hvor de sender en besked, med ikk så pæne ord..

Som henrik og mange andre har prøvet..

• #8   20. sep 2007 Tror de HAèr sover (zzzzzzzzz)

• #9   20. sep 2007 Ja det er typisk.. Nogle kan ikk tåle at få en lav.
    K/P som er mine forældre, fik vidst også en lav engang, på grund af at de afviste en....

Selvfølgelig er der nogle der ikk taler så pænt herinde, men dem der prøver at komme ind med deres bil, er lige så gode......
    De sviner en til, hvis man afviser...

Så det er ikk kun os der skal have skylden, for ikk at tale pænt, men også dem, som afventer på at få deres bil ind.

• #10   20. sep 2007 Lige for at sprøjte lidt mere benzin og kaste lidt mere brænde på bålet, så står der jo ingen steder, at der SKAL være mere end 5 billeder ... Der står, at der BØR være det, for at blive stemt ind!
    Men bør og skal er ikke det samme...

At folk (inklusiv mig selv) så har en personlig holdning, der gør, at de afviser, hvis der er færre end 5 billeder, er så en anden side af sagen.

Ydermere synes jeg, at folk med standard biler har alt for svært ved at komme ind .. Det er som om at de brugere, der er kommet ind KUN vil se på top-stylede biler, hvilket er lidt synd for dem, som har en standard bil, som er deres et og alt!

Med hensyn til tekst, skal mange lige blive lidt bedre til at vurdere, hvilken slags bil det er, for jævnfør ovenstående eksempel, så er det jo nogen gange lidt svært at skrive 7.000.000 ord om en standard bil! Dog godtager jeg heller ikke, hvis der bare står "standard" i hvert felt...

Det var vist det for nu! ;o)

<b>Plexi ¤ Dennis Lykke Jensen</b>

• #11   20. sep 2007 Hvis folk der vil oprette en bil lige brugte 5 sek på at lure holdningen til oprettelse herinde, så var 90% af dem der bliver afvist godkendt asap.

Der er plads til 20 billeder, så hvorfor ikke bruge pladsen og oprette 20 billeder og en masse info.

• #12   20. sep 2007 Bilen må ikke oprettes som salgsanonnece.
    Og så skriver du , der står jo ikke nogen steder den ikke må være til salg, hallo man hvad har du lige gang i , læs lige hvad du selv skriver

• #13   20. sep 2007 Kan ikke fatte at man nu skal have et ton billeder af sin bil taget i top klasse og have skrevet en kæmpe roman for at komme ind, da jeg første gang kom på her med min første bil(kadett d 1983) var der sku ingen sure miner og de seks billeder i en kvalitet så man kunne se bilen, og heller ingen dumme kommentare, til den forholdsvis korte beskrivelse af bilen, man kan jo ikke skrive det vilde om en gammel bil som der ikke er lavet noget ved, men giver ret skriv noget i stedet for bare std, man kan jo skrive drømme og planer. Det jeg vil frem til er at da jeg startede her inde var det et sted for alle, både dem med std biler som var glade for dem, men også dem der går vildt op i styling osv, men er sku ikke rigtigt det samme mere, det er sku næsten sådan at hvis der ikke er lavet en masse på bilen så kommer man ikke ind, er sku ærgeliggt.

• #14   20. sep 2007 nå men jeg fik da folk til at tænke lidt over det og det var formålet med denne tråd.

husk vi har allesammen lov til at have vores meninger det er vel det der gør det så herligt at være til.

derudover råder jeg folk til at være lidt mindre personlige dvs. når folk ikke overholder reglerne så informer dem om det stille og roligt eller hvis man virkelig vil være et rart og bedre menneske HJÆLP DEM*G*

tænk over hvilken tone i selv er med til at ligge for dagen

• #15   20. sep 2007 Til Bimmer R

Du skriver folk skal have lov til at have deres egen meninger.... Men du kunne absolut ikk lade min mening være.... Og det med at være personlig, det sys jeg du var ved mig...
    Så sys du modsiger lidt dig selv..

• #16   21. sep 2007 kære nadja

din mening har du helt lov til at ha.

det som jeg reagerede på var din tone som jeg sybtes var rigtig grim.

godt ord igen;o')

• #17   21. sep 2007 så vidt jeg ved, er det med 5 billeder KUN en anbefaling.. måske folk skulle slappe lidt af, selv om man kun har 4 i begyndelsen.. alt starter jo et sted..

det er bg selv, der har skabt "antal billeder"-problemet, idet de har lavet anbefalingen, men derfor kan brugerne jo godt være lidt mere fornuftige..

Kommentér på:
regler

Annonce