9.352 visninger
|
Oprettet:
Oplysning om bil ud fra stelnummer. {{forumTopicSubject}}
Jeg søger oplysninger ud fra detstel nummer jeg har på en japansk bil.
Jeg søger en side hvor man kan tjekke bilens salgs optioner osv.
Det er ligesom den rusiske side der findes over mercedes biler man kan slå stelnummeret op og får så alle informationer om hvad bilen har været solgt med af udstyr og elle de ting.
Jeg har fået at vide der findes det samme på japanske biler, men er der nogen som kender den side?
Det drejer sig om en daihatsu charade.
jul 2003
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 13 Emner: 45 Svar: 366
men du skal have reg. nr.
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
jo... der findes nemlig en del... modellerne er bare aldrig solgt i danmark.. de blev skåret ned på udstyr, da Daihatsu ikke ville gå ned i pris.. de var ikke så populære, da folk ikke kendte Daihatsu.. men kvaliteten fejlede jo intet
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Der findes så meget ekstra udstyr til daihatsu så folk i DK ikke drømmer om det.
Min egen er jo et rigtig godt eksempel på dette.
Hvor mange charader ser man lige med org. el skude/vippe soltag.
Eller org. centrallås og El spejle samt 4 elruder.
Og det altid fjernede bagerums belysning som også findes, for ikke at tale om org. monteret højttalere bag i.
Eller åbning af benzin dækslet fra kabinen af som på den støre applause og der findes også stof indlæg i dørene som ekstra udstyr samt dørlommer og ja aircon kan da også nævnes og servostyring findes også og så er der lygte vasker system som dog kun blev tilbudt det nordiske marked( Sverige Norge og Finland)
Og der er tåge lygter både foran og bagtil samt hæk spoiler og 4WD som nok snarre er en model jo, men alliogevel, dem er der heller ikke mange af ikke kun i DK men i det hele taget.
Der er også bakke under føre sædet til at lægge ting i, som på min bil.
Ja der er nok udstyr at tage af, men man ser det bare aldrig i de Danske biler pga det Tonni siger at biler blev simpelt hen for dyre, men de er efter min mening også en klasse for sig når det gælder økonimi og stabilitet samt motor ydelse.
Hvem lavede elelrs en 1.3 liters motor i de mindre klasser som yder hele 90 HK. med Katalysator.
Og så går den ikke engang for at være en Gtier trods den sagtens følger en nyere Pug106 Rally 1.3 med 105 HK.
Nå men nok om min bil og min store benorvelse over denne type.
Jeg er sikker på jeg engang så en tråd hvor nogen henviste til en japansk side med samme data for bilerne som man ser hos mercedes osv.
Hmm... jeg håber lidt at nogen ved noget.
jeg har nemlig fundet en bil hos en hugger der aldrig har været indreg. i DK men jeg har stelnummeret på den, så det kunne være sjovt at se om den har alle de ting jeg skal bruge jo
Oplysning om bil ud fra stelnummer.