{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.343 visninger | Oprettet:

18år - Kan disse biler forsikres ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lavet en lille liste med biler, som jeg gerne vil have. Jeg er 18 år og har ikke haft nogen bil før. Så derfor vil jeg lige høre om, der er nogen biler i min liste som er total umulige at forsikre for en ny billist. Ved godt at BMW er næsten umuligt, men jeg aner ikke om der er andre lign mærker, som forsikringsselskaber ”hader”.. Så derfor spørger jeg jer.. Og ja, jeg kunne jo også ringe til forsikringsselskaberne, men det er ikke ligefrem noget som haster. Er først ved at tage kørekortet..

Vil maks. betale ca. 14000kr om året uden kasko og har 50.000kr til bil (udgangspunkt)

(NYBEGYNDER)

Har godt nok ikke skrevet motorstørrelse, men bare en 1.4-16-1.8 ca. På forhånd tak.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Honda Civic CRX Del SOL
Honda CRX
Honda Civic
Nissan 200 SX
Audi A3
BMW 320I – 325i
Citroen Saxo / VTS
Peugeot 306
Peugoet 106
Bare gti biler
Turbo biler
Toyota Celica 1,6 GT
Opel Astra 1,6 16V (GSI)
Golf 3 / 4
Mitsubishi colt 113hk
Mitsubishi Galant
Volkswagen Polo 6n 1,6 8v
Peugeot 206

Spørgsmål::
Er bare nysgerrig..

F.eks.
Hvis nu jeg køber en Opel Astra med eftermonteret turbo. Bilen er synet med turbo og afgiften er betalt.. Vil den bil så koste mere i forsikring end en standart Astra vil ?

Hvis nu jeg køber en Colt med 113 Heste. Så må jeg tune alt det jeg vil inden for 20 % grænsen uden at jeg skal betale mere i afgift og forsikring?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  18år - Kan disse biler forsikres ?
Kommentér på:
18år - Kan disse biler forsikres ?

Annonce