{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Trafik {{forumTopicSubject}}

Ja, der er to slags billister der ændrer meget ved mit humør, følgende:

1. Folk der kører Opel Astra Stationcar, hvor sidepassageren ikke er der til at slå den stakkels mand hvis han giver den lidt gas fordi man ved de gør det hvis man ligger lidt i røven af dem, dem ELSKER jeg... de er sku så sjove...

2. Folk der kører så langsomt at man er ved at overveje at holde dem inde og lave en civil-anholdelse på dem og få politiet til at give dem en P-bøde...UUUHHHAHAAA AAARRGGGHHH!!!!... kan ikke tage dem, mange af dem er bønder eller ældre mennesker der enten lufter traktoren eller blot kører en forsinket søndagstur, SVIN!!!

det er så morgentraffik jeg snakker om, atlså der hvor man skal nå at komme på arbejde!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trafik
  • #1   10. nov 2004 Mig ka os li den 1. type smiley
    Den sidste får hornet og fingeren når jeg tar dem inden om smiley

• #2   10. nov 2004 kørsel med andre traffikanter vil være meningsløst uden muglighed nummer 1, HAHAHAHA det er godt nok noget der kan få mit smil frem på mit ansigt, selv klokken 6:30 når jeg kører ud af indkørslen, hehehe

• #3   10. nov 2004 Jepz.. 1'eren her :D.. 2.. Ja det er sku de GAMLE bønder der tror de stadigvæk kører på en gammel MF 35.. Væk med skidtet.. Og så kører de fanme altid midt på vejen.. " Her ska jeg fanme kører" mega træls..

• #4   10. nov 2004 seriøst........jeg overvejde at køre en gammel dame af vejen i en skoda favorit....vi kørte på lande vej hvor der må køres 80......HUN beslutter sig så for at ligge midt på vejen og køre et sted mellem 50 og 66....AAAAAAAARRRRRGGGGGGH når man så blinker af hende eller vifter at hun skal trække ind så jeg kan overhale, sænker hun derefter farten yderligere....og sidder og gestikulerer at man er lam i roen for at ville køre mere end 60 kmt.....fuck mand det kløede i knoerne....og sådan kørte hun så og trak ud hver gang og jeg mener HVER GANG , der var den mindste chance for at køre forbi hende......dette foregik over en strækning på ca 15 km.....og havde jeg haft min fon med mig havde jeg ringet efter panserne...og anholdt hende selv indtil de kom....FUUUUUUUCCCKKKKK gamle damer med lilla hår der ikke fatter en skid....rynkede svineknepper;-) stadig pist over det...

• #5   10. nov 2004 Må indrømme at den folkefærd jeg hader mest mht til kørsel er de der familie fædre med børnesædet bag i deres stationcar... Hvor de så er ude og kører uden familien..
    Det er helt ekstremt som de kører så råddent!! Fordi nu kan de endelig få lov til at give den lidt gas når hverken konen eller barnet er med... De kører somregel ikke bare rocker sindsygt men de er også nok så glade for at vise der flotte "finger"...
    Skræmmende siger jeg bare.. Jeg har haft mange eksempler med disse "familiefædre".
    Andre der har prøvet ligende??

• #6   10. nov 2004 det er først når man overhaler dem med en sidevind, at man plejere at få fingeren.. det kommer an på hvilke af mine biler jeg kommer kørende i.. er det Golfen får jeg fingeren er det den anden.. sidder de bare med åben mund, hehe... men indtil man overhaler dem med sådan en sidevind så er det sku det sjoveste... fordi de prøver virkelig at køre fra en.. det er sku for morsomt

• #7   10. nov 2004 NEJ PIS!!!! væltede lige noget kakao på gulvet, idet jeg ragte ud efter min telefon, NNNNOOOO!!!!! lige på gulvet... PIS

• #8   10. nov 2004 må sgu indrømme jeg hader gamle kællinger der sidderr helt oppe i forruden som skulle have frataget kortet for længst......dumme kælling:-D

• #9   10. nov 2004 hahaha kender det for godt... herude har jeg størst problemer med bønder der skal sprede gylde klokken lort når vi andre skal møde
    og nej kan de ikke vente... NEJ!!!

• #10   10. nov 2004 loool

• #11   10. nov 2004 det mest provokerende jeg har oplevet, var nok en familiefar der overhalede mig med over 130 på motortrafikvejen, med kone, børn og det hele, mens han snakkede i mobil, og kiggede alle andre steder hen end vejen...hvad laver sådan en fyr?

• #12   10. nov 2004 har oplevet meget vildt utilregneligt kørsel fra familiefædre uden moren med med børnene... og jeg ville væde mange penge at de også var småfulde for ikke at sige meget fulde... og altså i orden at han kører sig selv ihjel men skal fandme ikke tage andre med op at køre med den slags kørsel

• #13   10. nov 2004 en af mine kolleger kørte bag en i nta på vej til arbejde, som kørte, jeg ved ikke hvor langt, i den forkerte side, før han kørte tværs over et helleanlæg...kan ikke lade være med at tænke på om der virkelig er folk der er så dumme, at drikke sig SÅ stive at de ikke engang ved hvad side de kører i? det er dumt nok at drikke og køre....men så meget?!

• #14   10. nov 2004 hmmmm ville hellere køre spritkørsel end at lade min dame vise vej.....he he...det gazzzzzzzz

• #15   10. nov 2004 Men vil i ikke give mig ret i at det er utroligt mange familiefædre der kører utroligt råddent? Specielt når familien ikke er med.. Man kan ligefrem se at det lyser ud af dem at de er par parate til at nærmest køre dørtræk hvis det var.. Og kan de ikke følge med kan de jo altid forsøge at kører ind af vejen nærmest hehe..

• #16   10. nov 2004 det har du fuldstændigt ret i...og det er sgu næsten ligemeget hvilken bil de kører i....

• #17   10. nov 2004 Men men men, nu er jeg ikk den der gider give vild gas i min golf ll diesel automatgear, af naturlige årsager, men ligger på de der 80-85Km/t på landevejen... Det virker mest naturligt i den. Så skal man jo os' ligge ryg til meget, folk er helt oppe i røven af en og prøver at presse ens hastighed op, istedet for at få det til at passe med en overhaling. Om man kører 80 eller 100 på landevejen, har altså ikk så meget at sige på de korte afstande.

Har prøvet at gi fuld gas fra Frederikshavn til Brønderslev og på vej tilbage kørte jeg de 80. Forskellen var 5min.

• #18   10. nov 2004 elsker dit prifol billede...

• #19   10. nov 2004 Martin
    Det er vel ik så mærkeligt at det kun tog 5 min mere, sådan en gammel diesel svend har vel en topfart på 105..... smiley Det Gazzzzz smiley
    Arvid

• #20   10. nov 2004 Man kan næsten se galskaben i øjnene på de mænd der er fanget i familie til hverdag....de ligner pizza bud på speed der ikke kører i deres egen bikl....det sgu farligt det skidt...

• #21   10. nov 2004 Han kører langsomt. Jeg forsøger at overhale. Han sætter farten op, vejen snævrer ind og jeg fanges bag ham. Så kører han langsomt igen. Laaaangsomt hen mod det grønne lyskryds. Det skifter til gult og ham foran fortsætter, laaangsomt over for rødgult. Jeg må så holde for rødt.

DAMN de typer kan få mit pis i kog.

• #22   10. nov 2004 så ENIG!!...

• #23   10. nov 2004 mikkel....ha ha ha typisk blød hat der ikke fatter at trafikken skal glide i harmoni og ikke dreje sig om hver enkelt kørers behov.....hader den type

• #24   10. nov 2004 Jeg giver jer ret i det meste - har det ligesådan selv med "de gamle idioter" m.fl.

MEN nu hvor I er begyndt at hakke på familiefædre, MÅ jeg skrive et lille indlæg smiley

Selvfølgelig kører "vi" pænere/langsommere når ungerne er med!!! Det vil I også finde ud af hvis I kommer dertil at have Jeres eget afkom med på turen. Men så længe man ikke kører som en gammel kælling er der vel intet i vejen med det (?)

En oplevelse som jeg tit har, når jeg f.eks. kører 90 på en landevej (med eller uden unger) er at bagfra kommende "2F2F" biler ligger alt for tæt i røven på een! Selvfølgelig skal man overhale hvis man vil, men det er jo ikke nødvendigt at klistre sig op i hattehylden på den forankørende over en strækning på 3 km eller mere! Og slet ikke når man kan se at pågældende bil ingen chance for bare at bremse halvt så godt som ens egen bil.

Det pisser mig af! Specielt når jeg har ungerne med!!! Og i sådanne situationer kan jeg sgu ikke lade være med at dabbe lidt på bremsepedalen smiley

Og hvis man så er alene og fyrer bagved er blevet godt syg i skralden, kan man jo altid køre fra ham smiley

MEN VI ER JO ALLE KONGER M.M. BAG EGET RAT!!!
    /Claus

• #25   10. nov 2004 Mikkel er ikke helt med ?
    Det må da være de færreste på vejen der kan følge med når du overhaler, er det ikke bare at trykke højre fod helt ned, hvis fjolset sætter farten op ?
    Ellers kan jeg godt følge dig, det er sku også sådan tit at folk har en tildens til at køre under hastigheds begrænsningen, når det er 1 spor på fx en motortrafikvej, og når der så bliver 2 spor så sætter de farten op, for de skal fandme ikke overhales smiley man spørger sig selv hvorfor smiley

• #26   10. nov 2004 Ok Claus
    Gad godt se fjæset på spaden bag dig der prøver at følge med, rimelig seriøs motorkraft du har der smiley Det sjove er jo også at de ikke kan se hvad det var der gav dem røv smiley

• #27   10. nov 2004 synes det er i orden hvis ældre mennesker kører 70 i 80 zonen, hvis de ikke synes de kan klarer mere

• #28   10. nov 2004 hmm ja det er i orden de kører langsommere....hvis bare de trækker lidt ind så man kan komme forbi:-)

• #29   10. nov 2004 Claus E - kan sagtens følge dig.. bliver også pisset når man selv kører pænt fordi man har andre med op og køre.. kører kun hurtigt når jeg er alene... og at der kommer en glatnakke og klister en så meget i røver.. til grin....
    når jeg selv skal overhale og der kommer modkørende holder jeg gerne en afstand på ca.. 6-7 m så jeg kan accelere indend jeg overhaler helt... Har dog oplevet mange idioter der bremser når de kan se man er ved at accelere og skal til og overhale... det er sku tarveligt

• #30   10. nov 2004 Noget der også kan irritere mig, er busser!
    Ja ja, jeg ved godt man skal give dem en chance og huske at de har en tdsplan at overholde osv. og det gør jeg også glædeligt.... MEN, når buschaufføren trækker ud UDEN at blinke ud, så vi andre nærmest må blokkere bremsen, så bliver jeg gal.
    Nogle buschauffører (i hvert fald i Odense) mener at ligeså snart de holder op med at blinke, så har de forkørselsretten, og så må vi (selvom man faktisk er nået op på siden af bussen) bremse hårdt op....

Mvh Kim

• #31   10. nov 2004 Alexander C - Er enig med dig i det at man ikke skal bremse for bare at drille en bagfra kommende, hvis vedkommende ellers bare ønsker at overhale. Det holder ikke!!!

Grunden til at mange klister sig op i røven er måske at de ikke har power nok til at kunne accelere hurtigt forbi den afstand der bør være op til den forankørende... smiley
    /Claus

• #32   10. nov 2004 He he, det var skam ikk i min diesel, den har jeg for kær... Eller skylder det hele væk, hmm... Det var en Vectra B 1,8... Var højst oppe på 180km/t på de lige lange, men man skal jo altid ligge bag en traktor, eller morfar... Så stille og rolig... 5min. overlever man nok...

• #33   10. nov 2004 Gamle tosser

• #34   10. nov 2004 Arvid

Nogle gange kører jeg i en vinterbil som er ret langsom. Her mærker jeg tydeligt, at nogle ikke vil overhales. Men når de nu har tænkt sig at snegle, hvorfor må jeg så ikke komme forbi???

Claus

Helt enig. De skal fandme ikke ligge oppe i bagkofangeren på en 3 km. strejkning for at kunne overhale. MEN hvis de gør det på en bil, der absolut SKAL ligge med 108 km/t i yderbanen på en halvtom motorvej, så er det i orden. Man kan jo bare holde til højre.

Dap lige på bremsepedalen, når jeg ligger bag dig og du får mig op i røven. LAD VÆRE MED AT DAPPE TIL BREMSEN!!!!!!!! DET ER FARLIGT! Lad hellere "idioten" slippe forbi.

• #35   10. nov 2004 Mikkel L: Jeg har kun følt mig stærkt provokeret til at dabbe på bremsen ganske få gange og jeg vil mene at det hver gang har været uden færselsmæssige risici.

Men lovgivningsmæssigt er det jo til enhver tid den bagvedkørende der har ansvaret for at holde afstand - overhaling eller ej! smiley

Omkring kørsel på motorvej er det jo en hel anden sag!!! Typisk er også at bilister på en halv- eller heltom 3 sporet motorvej kører i midterste spor med hvad der lige er lovligt eller lidt til. Men uanset hastigheden forstår jeg ikke hvorfor det inderste spor simpelthen bare er så farligt!!! Er det de "vilde" blomster der kan hoppe ud på kørebanen og knave hul i dækkene, eller hvorfor KAN man bare ikke køre derinde.

Og i en sådan situation, er det "sjovt" at komme i inderste spor, trække ud over 2. og 3. spor og igen tilbage til inderste efter endt overhaling. Og gerne med lidt markante ratudsving...! Men det er sggu de færreste der forstår en meter???
    /Claus

• #36   10. nov 2004 Claus
    Vil bare lige sige at hvis du bremser på en motorvej og en bag dig ryger op i røven af dig, bliver der delt skyld hvis der ikke var nogen grund til at bremse....at fortælle en at han er for tæt på, tæller altså ikke som en grund smiley
    Arvid

• #37   10. nov 2004 Arvid: Det ved jeg smiley

Et dab på bremsen giver også kun lys i lygterne - det betyder jo ikke at man nødvendigvis bremser.

Med mindre man er en gammel idiot der ikke kan styre sine spasmer - men så er denne problemstilling vist alligevel også sekundær :D:D:D
    /Claus

• #38   10. nov 2004 Jeg kører dagligt på en stærkt trafikeret hovedvej, og oplever næsten hver dag at en idiot ligger helt oppe i røven på mig. Men i stedet for at "dabbe på bremsen" så tænder og slukker jeg lige tågelyset engang, det virker.
    Nu er det sådan at tågelyset på en Sierra sidder i begge baglygter og ligner bremselys (da de sidder i samme parabol som baglyset), så det har samme effekt bare uden at bruge bremsen... Meget smart faktisk smiley

Mvh Kim

• #39   10. nov 2004 Kim W: Da jeg er ret glad for min "svenske traktor" vælger jeg nok ikke at købe en Sierra - Men ellers tak for forslaget :D:D:D

(Ved det ikke var det du mente, men smart nok!!!)
    /Claus

• #40   11. nov 2004 Claus E: He he, kan sgu godt forstå du vil beholde 'Traktoren' - den er feeee!

Mvh Kim

Kommentér på:
Trafik

Annonce