{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv øv.. min tur..
  • #1   3. okt 2007 Ærgeligt, men (sorry!) det er da også lidt dumt at lade fronten sidde, og at have penge liggende i bilen...

• #2   3. okt 2007 Sorry to hear that... Mangel på respekt for andres ting er virkelig et problem, ikke bare i offenligheden men også på arbejdspladser og ting man låner osv. Det er virkelig belastende.

Hvis man ikke har råd til et stort anlæg så hold da nallerne væk fra andres bil for at få det for fanden... De har sku også arbejdet hårdt for at få de ting de har.

Fatter slet ik tyve, de må sku da være snæversynede siden de nakker fra andre mens de nok selv ville blive ret sure hvis nogle tog alt i deres egen bil.

Tragisk som verden er blevet.

• #3   3. okt 2007 er det dig der er med i bamse og kylling :O) ???

• #4   3. okt 2007 Nicolai> lige præcis, ville sku aldrig kunne få glæde ud af noget jeg vidste jeg havde nakket.

Det er sku da for dumt. Læser du det her så se og få det leveret tilbage. Du må have det dårligt med digselv.

• #5   3. okt 2007 føler med dig..fik nakket min sprit nye GPS i mandag, havde lige fået den dage før....skulle bare lige ind i Bilka og hente olie og max 15 min efter havde jeg fået knaldet min venster forrude og stjålet den og få et halt år side havde jeg også ndbrud i bilen...og væk var andlæg, højtaler,bas,forstærker, taske, jakke, deo, pung + flere ting!
    Er så træt af de folk der ikke kan holde deres fede kleptoman finger væk...ARH..Det er til at eksloder af i raseri!!!!

• #6   3. okt 2007 for helvede luna. de skal bare have tæsk

• #7   3. okt 2007 for helvede luna. de skal bare have tæsk

• #8   3. okt 2007 yiir.. og politie er ski ligeglade... total øv...

• #9   3. okt 2007 jimmi j: yiir.. de skal have så mange...

• #10   3. okt 2007 Det er sgu da så hjerneforladt ikke at kunne holde nallerne for sig selv.
    Da mit gammerl anlæg blev nakket, var det mest irriterende sgu at ruden var smadret, og vi skulle kører godt 100 km med vinduet på fuld gab.
    Kan kun grine af dem der nakkede det, for det var virkelig et lorte anlæg, som ikke var mere værd en en hund måske smiley
    Men for H da, hvor er det træls. tager ALTID fronten af mit anlæg nu smiley

• #11   3. okt 2007 Føler med dig... Mega træls og få stjålet noget. Har ikke prøvet og få stjålet noget i bilen men prøvet og få stjålet et ur jeg havde engang...

Fuck man bliver lidt underlig inden i fordi man tænker "det sker nok aldrig for mig" og pludselig sker det...

Kommentér på:
øv øv.. min tur..

Annonce