{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Hvilke vinterdæk? {{forumTopicSubject}}

Står og skal have vinterdæk til vognen og er lidt i tvivl om hvilke.

Har helårsdæk på mine stålfælge nu, og det er disse som skal påmonteres med vinterdæk i str. 205/55 R16 H. Ford har et tilbud med top dæk Michelin Alpin A3 monteret for 4600 men det syntes jeg er lige i overkanten. De skal helst bare ikke larme for meget, da bilen er en c-max van. Til foråret skal der 18" på, så de skal jo reelt kun køre i vintermånederne. Har i erfaringer med vinterdæk mærker osv. og hvad ville i vælge. Kommer ca. til at køre 15000-20000 på dem, mest motorvej.

Har set på daekonline.dk at de fås helt nede til 400 kr, men der er bare så satans mange at vælge imellem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke vinterdæk?
  • #1   6. okt 2007 jeg ville vælge kleber, har selv bestilt dem inde på daekonline.dk smiley

• #2   6. okt 2007 FDM har netop gennemført en test af vinterdæk, så hvis du kan komme i nærheden af det nye blad, kan du læse mere om det... smiley

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #3   6. okt 2007 dem jeg kører på om vinteren hedder viking, dem har jeg været ret godt tilfreds med..... har også før kørt på nogen nokian vinterdæk som gav lidt mere lyd fra sig men også med gode egenskaber i vådt føre. ren is er der sq ik noget der kan stå fast på andet end pigdæk

Kommentér på:
Hvilke vinterdæk?

Annonce