{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dani H er tilbage som Kevin M..?????
  • #1   27. aug 2003 Ja det virker som om du har ret !!! Holda kæft en TABER ham Dani H... Han kunne ikke tage lidt kritik af hans Alfa155.. Og her som jeg troede det var en anden, må nok hellere sige undskyld UPS

• Marianne K
    Marianne K Tilmeldt:
    okt 2002

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #2   27. aug 2003 Min holdning er klar - ved at smide 1 taller til Rene E, Dennis J, Brian A og mig, har du startet din (ny?) karriere her på galleriet med at svine alle os som tog del i debatten med Dani H. Indlæggene fra debatten er for en stor dels vedkommende slettet igår, og da din profil er oprettet i nat, kan jeg kun konkludere at jeg er enig med Rene E i hans formodning.

Men skidt nu med det - du er en ligegyldig person i mit univers. Dig kan jeg ikke hidse mig op over.

TIL BILGALLERI - jeg har lige set at Dennis H´s profil er væk. Jeg har sendt ham en mail, og håber at få det svar at han har trukket sig ud herfra på eget initiativ.

Er han derimod blevet slettet af jer pga hans indlæg i debatten, så vil jeg gerne have slettet min profil pronto, for så er det for mig at se et udtryk for at I foretrækker brugere som Dani H´s alterego. Måske de andre brugere her gider stå model til ham og hans slags - jeg gør ikke.

Mvh
    Marianne

• Marianne K
    Marianne K Tilmeldt:
    okt 2002

#3   27. aug 2003 Yeps - Dennis har selv slettet bilen indtil den er bygget færdig.

• #4   27. aug 2003 Jeg er glad for at høre at Dennis selv slettet bilen indtil den er færdig !!!
    Jeg sletter sgu også snart min profil !! For gider ikke stå model til det pjat med Kevin M... Man kan jo lugte på 400KM afstand at han tydeligvis er en der har gjort sig uvenner med mange herinde med han's 1 taller!!!

Så jeg og de andre seriøse bruger af BILGALLERI.DK beder om at få ham slettet.. Det han gør er for useriøst.!!

Og lad os få lov til at vise vores biler frem til andre, som denne side er netop er blevet fremstillet til..!!!!

mvh.
    Kenneth

• Marianne K
    Marianne K Tilmeldt:
    okt 2002

#5   28. aug 2003 Jeg har selv slettet min kommentar i Kevin M´s profil. Det var en fejl at kommunikere med ham. Jeg vil heller ikke hverken stemme på bilen, eller svare, hvis han skriver kommentarer andre steder på sitet. Jeg anbefaler I andre osse at ignorere ham. Hvis det ER Dani H, så holder han ikke længe før han går amok, og så er han altså en kæmpebelastning af få på besøg i profilen.

M

• #6   28. aug 2003 Det er da en god ide Marianne... Jeg vil gøre det samme!!! :o)

• #7   28. aug 2003 Det lader til at han er slettet nu!!!

Kommentér på:
Dani H er tilbage som Kevin M..?????

Annonce