464 visninger
|
Oprettet:
Dani H er tilbage som Kevin M..????? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en stærk mistanke om at Dani H er tilbage som Kevin M med en Fiat 127, Dani H blev sletted pga. han ikke kunne indordne sig her på siden.....
Denne Kevin har åbendbart gjort det til sin mærke sag at udele 1´taller uden nogen form for begrundelse........
aug 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 267
okt 2002
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
Men skidt nu med det - du er en ligegyldig person i mit univers. Dig kan jeg ikke hidse mig op over.
TIL BILGALLERI - jeg har lige set at Dennis H´s profil er væk. Jeg har sendt ham en mail, og håber at få det svar at han har trukket sig ud herfra på eget initiativ.
Er han derimod blevet slettet af jer pga hans indlæg i debatten, så vil jeg gerne have slettet min profil pronto, for så er det for mig at se et udtryk for at I foretrækker brugere som Dani H´s alterego. Måske de andre brugere her gider stå model til ham og hans slags - jeg gør ikke.
Mvh
Marianne
okt 2002
aug 2003
Jeg sletter sgu også snart min profil !! For gider ikke stå model til det pjat med Kevin M... Man kan jo lugte på 400KM afstand at han tydeligvis er en der har gjort sig uvenner med mange herinde med han's 1 taller!!!
Så jeg og de andre seriøse bruger af BILGALLERI.DK beder om at få ham slettet.. Det han gør er for useriøst.!!
Og lad os få lov til at vise vores biler frem til andre, som denne side er netop er blevet fremstillet til..!!!!
mvh.
Kenneth
okt 2002
M
aug 2003
aug 2003
Dani H er tilbage som Kevin M..?????