{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Japaner import
  • #2   11. okt 2007 Ok tak for hjælpen ..

  • #3   11. okt 2007 Eller importer en selv..
    Fandt en på supraimport, som også var til salg på et engelsk site, og det ser ud til at den koster 75K mere i danmark.....


  • #4   11. okt 2007 Det var fandme meget..

  • #5   11. okt 2007 Kim´s er www.autowerke.dk mener jeg. der igennem jeg tog min skyline hjem...

  • #6   11. okt 2007 www.japimport.dk

  • #7   11. okt 2007 De biler supraimport har til salg er ofte ikke engang solgt af sælger endnu (medmindre det er deres "agent" som sætter dem til salg på ebay. Andre af dem de har til salg kan findes på diverse jap sider. Til en pris NOGET under deres. Men der skal self. også betales havneafgift og fragt. Men det er slet ikke i den størrelsesorden som afbilleder sig i deres priser.

  • #8   11. okt 2007 Sådan er det også tit med amerikanerbiler, man kan mene mange ting om det, men i virkeligheden handler det vel bare om man synes bilen er pengene værd, så kan man i princippet være ligeglad med hvor meget hvem tjener på handlen smiley

  • #9   5. nov 2007 Hej Mads K

    Du er vist ude i noget som du ikke ved noget om.. Alle de biler der er på min hjemme side eller min partner i England ER købt og betalt af mig eller min partner… Vi finder ikke bare en hjemme side et sted i Japan og trykker kopier, på de biler de har til salg, men til gengæld er der andre på G.B der gør det.

    Faktisk er der en del der kopier fra min partners hjemme side i England, og sætter dem til salg.
    Der er også rigtig mange der bliver snydt.
    Ved at købe en bil der direkte er importeret fra Japan og til DK, Den er næsten umulig at få synet på lovlig vis… der kræves en Dataerklæring, hvis den ikke kan skaffes så er mand på den..
    Jeg får er del mails fra folk som er kommet galt af sted, med biler de ikke kan få synet, der er en frisk Supra i mit område som er løbet ind i de problemer, der også en del private der også sælger biler, som er importeret direkte fra Japan, og igen med de forkerte papirer.. Den private sælger siger bare det er ikke noget problem at få den synet og told synet, men når den nye ejer kommer hjem og finder ud af at der er store problemer, og ringer til gutten han har købt den af, for at få pengene retur lyder det, dem har jeg brugt eller fuck dig, en privat mand skal ikke give garanti eller overholde købeloven som jeg…

    Man høre bare desværre næsten aldrig om det på G.B, fordi folk ikke vil skrive at de har dummet sig…

    Og Kim ZC jeg kan kun sige en ting tror du virkelig på det så skulle du have skole penge tilbage…Alle i dag har en PC og er på nettet som du er lige nu, og kan søge på biler i hele verden…. Så hvis jeg ville sælge en bil der koster 75.000 kg mere, så ville jeg jo nok ikke sælge så mange biler som jeg gør.
    Men nok om det…


Kommentér på:
Japaner import

Annonce