{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.398 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Tilmeldt:
8. aug 2005
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12

307 HDI 2,0 110 RYSTER ved start {{forumTopicSubject}}

Vi har købt overstående 307 fra 02 men er lidt uening med forhandler..

Jeg mener at bilen ryster mere end den burde gøre når man starter og slukker den..

De havde den i 3 dage, ophænget er intakt siger de. Andre som prøver at starter den tror der er gået et ophæng, men peugeot siger at det ikke er ophænget!

Jeg har 6 md 100% garanti og har stadig en 4 1/2 md tilbage af denne.

Men jeg ville så høre om det var muligt at der var nogle her på fyn som havde en bil magen til og at vi kunne mødes for at samligne bilerne med hensyn til hvor meget bilerne ryster ved start og stop af bilerne.

Mvh
Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  307 HDI 2,0 110 RYSTER ved start
  • #1   11. okt 2007 En diesel bil er jo ret voldsom ved start/stop. Prøv at sætte din bil i 1 gear træk håndbremsen og slip koblingen hurtigt.. hvis den "klonker" er der gået et ophæng.

  • #2   11. okt 2007 Smid den til FDM og f en dom derfra og de ting som de finder, skal blot laves under garantien....

  • #3   11. okt 2007 Gør som Ken nævner..

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #4   11. okt 2007 Jeg ved at diesel biler er lidt voldsom i start/stop men jeg mener bare at der er mere end den burde, da jeg kender mange som har diesel biler og de siger at det er mere end almindelig voldsomt.. Har været ude ved Ronald Carlsen (odense) og prøve at starte en 2,0 90hk og det var slet ikke det samme.

    To gange har vi oplevet at bilen ryster MEGET VOLDSOMT "altså hele bilen" og gik derefter ud!

    Når man holder i tomgang kommer bilen med nogle små ryk, det samme gør den hvis man holder en konstant fart på f.eks 80km/t

    1. gearet med håndbremsen er nu afprøvet og synes ikke at kunne høre nogle klonk lyde.

    FDM har vi været ved, men han var ikke helt klar over hvordan/hvor meget sådan en peugeot burde ryste ved start/stop.
    Han fandt noget støj fra differentielle men forhandleren ville ikke lave det da det ikke var katagoriseret som en NUL fejl.


Kommentér på:
307 HDI 2,0 110 RYSTER ved start

Annonce