{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Skift værksted, men forsikring? {{forumTopicSubject}}

Hey,

Hvis man nu har en bil på værksted i lang tid nu pga. en skade og forsikringen ved det godt.
Men dem på værkstedet bliver ved med at løse et problem så der opstår et andet problem, som skal løses.
Det gentager sig igen og igen hele tiden.

Kan man så sige til sit forsikringsselskab om at skifte værksted? Pga. De ved det meget bedre og "hosler" ikke...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift værksted, men forsikring?
  • #1   13. okt 2007 en mere uddybende forklaring ville nok være meget god...

1. Da du afleverede din bil fik du en ca dato på hvornår den skulle være færdig. Det skal værkstedet forsøge at overholde.
    2. Ved en skade takseres din bil og det sker i samarbejde med en pladesmed, værkfører og taksator. Derfor er det værkstedet der får tildelt pengene til at udbedre skaden for.

• #2   13. okt 2007 White Stig.
    1) Ja, men det flere gange han ikke har overholdt sine aftaler. Han siger f.eks. mandag og jeg tager de mandag så siger han vareren er ikke kommet. Så siger han dem bliver 100% færdig fredag. Kommer så fredag, men det nu et andet problem. Og deres tyskemekaniker er syg osv.

2) Ja. Skaden er takseret, men med alle de nye skader tror jeg ikke på det!

Andre spgs? Kan det lade sig gøre

• #3   13. okt 2007 Det vil være halvsvært at få igennem. Men du skal hive fati forsikringen først.

Men sygdom er jo ting der kan ske og hvis en vare ikke kommer som først antaget kan han jo ikke gøre for det. Men altså hvis du føler dig dårligt behandlet så snak med forsikringen. Så tager de fat i dem

• #4   13. okt 2007 Ik nok med sygdom. Han har sagt bilen bliver færdig den og den dato, nærmere 10 gange nu. Kommer altid med en ny undskyldning nærmest.

Ved sgu ikk. ringer til forsikring på mandag.

• #5   13. okt 2007 Dimi <det der har jeg selv oplevet.

• #6   13. okt 2007 no respect, hva så - hva skete der?

• #7   13. okt 2007 intet, ventede på de var færdig. jeg var pænt sur., over at de bliver ved med at lyve over for en

• russer r
    russer r Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 8
    #8   13. okt 2007 jeg ved godt det er urelevant nu, men alle forsikrings ting skal til et stort værksted, som forhandler det pågældende mærke. også selvom man skal ud og køre lidt . så slipper man for det bøvl.

Kommentér på:
Skift værksted, men forsikring?

Annonce