{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Hvor lavt ET kan gå an? {{forumTopicSubject}}

Skal bestille nogle Keskin kt-1 fælge men ved sku ik helt hvad ET jeg skal bruge.

Fælgene købes til bilen og derefter bliver skærmene lavet. Det ska være så bredt så muligt smiley Sr nice ud. Og så tysker montering af dæk.

Men ska jeg bare bestille de mindst ET jeg kan få så fælgen kommer så langt ud så muligt?

De ska være 9x16" bagi og 7,5x16" foran.

Foran kan man få dem i ET 20 og 35.
Bagi kan man få dem i ET 15, 25 og 30.

Er det så bare at sige 15 bagi og 20 foran og så lave skærmene derefter?

Vil jo nødig købet noget forkert men vil tro at det er måden at gøre det på?

På forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor lavt ET kan gå an?
  • #1   16. okt 2007 Tag og mål dig frem til hvad der er det bedste, hvis du ikke ved hvordan så gør du sådan, Tag din fælg af, og så måler du fra flangen af akslen, tager det halve af 9" altsa 4,5" ( 1"= 2,54cm) ud og så ser du hvor langt den når ud, det er ET 0 og så kan du så justere målene frem og tilbage alt efter ET, altsa hvis du så måler ET 30 rykker du fælg flangen 30mm længer ud mod fælgens yderkanten, så din fælg kommer længere ind i skærm kanten

• #2   16. okt 2007 Hej Mogens

Jep cool nok. Men kan man regne med det? Når man tager hjulet af så går fjederen og støddæmperen jo helt ud. Så det er måske svært at måle?

Ser godt nok vildt ud det du har -MJ- med den golf1 og ET17.. Damn den er langt ude. Og golf1 skærm er i forvejen pænt brede. Det var så brede jeg havde tænkt mig faktisk. Men den går et pænt stykke udover der. Det ligner jo 2-3cm udover? Vildt hehe..

Men ku godt være jeg sku prøve at måle mig lidt frem for at se hvad der ville passe bedst.. Ska jo også være harmonisk

• #3   16. okt 2007 Nu ved jeg ikke hvordan du har det med politi og syn for da har dit ET mål også noget at sige

• #4   16. okt 2007 Ok der er måske noget max det må vige fra det originale ET mål?

Det orignale er ET 45.

Men ja jeg smider bare nogle andre hjul på når den skal synes hvis det er dét. Men vil lave så skærmkanten passer så hjulet ikke går udover skærmkanten. Ser pænest ud og skraber ikke på.

• #5   25. dec 2007 jo mindre ET er jo mere kant..

altså ET 15 , der for du meget kant. og ET 30 for du ikke så meget..

fælgens midte rykkes med ud

Kommentér på:
Hvor lavt ET kan gå an?

Annonce