{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

TJEK DET HER! POLO SKUDT PÅ!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Det her er det vildeste jeg nogen sinde har prøvet!
Onsdag mogen i sidste uge pakerede jeg min Polo G40 ude ved afkørsel Syd ved Horsens. Den har holdt der mellem 0830 og 1400 og der har været lyst hele tiden. I det tidsrum er der nogle der har forsøgt at hugge den... De er brudt ind gennem bagsmækken. så har de forsøgt på at korslutte bilen og så den med, det er ikke lykkedes da de ikke har fundet min nummer 2 startsspærre (så der har ikke været stræm på benzinpumpen) heldigt for mig kan man sige... Men så er de jo blevet Pisse sure på den, for nu havde de jo lige håbet de kunne komme ud at køre ræs. Og så har de hugget anlæg + forstærker + hattehylde med højtalere, En navi computer + det løse. Og da de så er færdige inden for, hopper de ud i deres bil, og kører op på siden af den, og SKYDER ) SKUD MED EN 9MM PISTOL!!!! 7 ind i siden af bilen, og et i hver af de 2 sideruder!!!!!! HVAD SKER DER FOR FOLK! ikke nok med de har smadret bilen inden i! De skulle også lige være sikker på den blev FUCKED UP udden på! Og husk lige på den holder på en Motorvejsbro! ca midt på, dvs. alle de sku der er gået igemmen bilen er fløjet ud over motorvejen!!!!! lidt heldigt der ikke er noget der nede der er blevet ramt!

Hvis der er nogen der får en StreetPilot III tilbudt billig hvor der står martin når man tænder den, så de lige sige til. Så skal jeg Satme... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TJEK DET HER! POLO SKUDT PÅ!!!!!!
Kommentér på:
TJEK DET HER! POLO SKUDT PÅ!!!!!!

Annonce