Motor stået af, keder du dig? {{forumTopicSubject}}
Hej BG drenge og piger
Jeg har været så uheldig at min motor har sat sig, i min nye calibra, men jeg har en "ny" brugt motor fra en Opel Omega, også en 2,0 8v, som den der sidder i Calibraen nu.
Det jeg har brug for er en som evt. har en bil som kan køre en Calibra hjem på en Autotrailer (Har ikke noget selv desværre), derefter skal der sættes den nye motor i, burde bare være at smide den Omega motor over i, eneste der skal med fra den motor som sidder nu er ophænget. Jeg har ikke selv nok forstand på det, til at kunne udføre dette selv.
Bilen holder pt. tæt på Holstebro, så hvis du bor nær Holstebro, har en Autotrailer + et værksted hvor du kan skifte en motor, så skriv endelig, desuden skal Omega motoren hentes på Fyn, hvis det endelig var
Så hvis der var en som ikke vidste hvad han/hun skulle lave imorgen, så er der en dejlig opgave her
Håber virkelig på hjælp, og vil selvfølgelig godt give nogen mønter hvis der er en som kan hjælpe mig med dette.
Mange venlige hilsner
Morten
apr 2006
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 67 Svar: 549
apr 2006
apr 2006
jun 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 15 Emner: 74 Svar: 1.058
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Biler: 7 Emner: 11 Svar: 24
Motoren står på Fyn, men hvis der var en som kunne hjælpe med at få bilen "hjem" til hans værksted, også se på om det er nødvendigt med en ny motor eller om det kan laves ville det være super, og hvis der så skal en ny motor i, så evt. hente den
Skal self nok betale for det.
Mvh
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.333
Motor stået af, keder du dig?