{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

HVad sker der med jer og photoshop? {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg og bliver en smulle irriteret over dem der modder deres bil med photoshop- OG IKKE SKRIVER I HAR MANIPULERET MED BILLEDET.....

Det er et (efter min mening) et ærligt galleri, hovr folk viser deres øjesten, og det blod sved og tårer der er gået til ved at lave bilen...

For at høre folks mening, gode råd med mere..

Eller også skulle bilgalleri lave et galleri for photoshop gejlede biler!

Slet nu de billeder- nogle af dem er så dårlig lavet at man kan se det er photshop, skal der snydes, skal det sgu gøres ordentlig- eller også så SKRIV at det er lavet med photoshop under billedet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVad sker der med jer og photoshop?
  • #1   20. nov 2004 jeg har ikk set nogen som ikk har skrevet at de har lavet om på billederne?

• #2   20. nov 2004 i får mig ik til og indrømme det hvis det lykkedes mig og få lavet det topfarts pic til golfen med 303 km/t...... tror aldri jeg finder helt ud af det photoshop......

• #3   20. nov 2004 Hehe... Har nu ikke personligt lagt mærke til photoshoppede billeder herinde! Ikke hvor folk ikke har skrevet det!

Har du nogen eksempler?

• #5   20. nov 2004 ja.. check mine udfordringer og se den grå mazda 626.. se første billede og andet billede, det eneste der er skrevet er " fedt ikke" eller noget i den retning...

og en af mine bekendte har selv lige sænket sin polo... han har du sænkningssæt til at lægge derhjemme, men når det ikke er monteret- så "gælder" det jo ikke rigtigt...

Skal ikke forstås på den bichede måde, det er bare ikke rigtigt den måde jeg havde forestillet mig et bilgalleri på- det er det samme som det med at fake at man har en bil

• #6   20. nov 2004 hahaha du ka satma godt komme igang med og lave det topfarts pic til min golf du er jo en sand troldmand til det halløj........

• #7   21. nov 2004 Bare folk skriver det ved billederne syntes jeg det er iorden, men personling vil jeg heller se "bilen", frem for hvordan den kunne have set ud.

- Og joh!.. Der er meget Photoshop arbejde herinde, og meget af det er faktisk rigtig flot lavet. Selv har jeg arbejdet grafisk med både PhotoShop m.m. i snart 5 år, så ved lidt om hvad man skal kigge efter. Tit er det perspektiv i baggrunden, fritlægninger, spejlinger og skygger der ikke længere passer, som kan afsløre det...

God jagt.... eller=?... Ej.. bare skriv det okay?

Kommentér på:
HVad sker der med jer og photoshop?

Annonce