HVad sker der med jer og photoshop? {{forumTopicSubject}}
Nu sidder jeg og bliver en smulle irriteret over dem der modder deres bil med photoshop- OG IKKE SKRIVER I HAR MANIPULERET MED BILLEDET.....
Det er et (efter min mening) et ærligt galleri, hovr folk viser deres øjesten, og det blod sved og tårer der er gået til ved at lave bilen...
For at høre folks mening, gode råd med mere..
Eller også skulle bilgalleri lave et galleri for photoshop gejlede biler!
Slet nu de billeder- nogle af dem er så dårlig lavet at man kan se det er photshop, skal der snydes, skal det sgu gøres ordentlig- eller også så SKRIV at det er lavet med photoshop under billedet
aug 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 119 Svar: 3.802
dec 2003
Følger: 35 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 36 Svar: 1.175
dec 2003
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 14 Emner: 132 Svar: 844
Har du nogen eksempler?
apr 2004
Følger: 35 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 389
og en af mine bekendte har selv lige sænket sin polo... han har du sænkningssæt til at lægge derhjemme, men når det ikke er monteret- så "gælder" det jo ikke rigtigt...
Skal ikke forstås på den bichede måde, det er bare ikke rigtigt den måde jeg havde forestillet mig et bilgalleri på- det er det samme som det med at fake at man har en bil
dec 2003
Følger: 35 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 36 Svar: 1.175
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 3
- Og joh!.. Der er meget Photoshop arbejde herinde, og meget af det er faktisk rigtig flot lavet. Selv har jeg arbejdet grafisk med både PhotoShop m.m. i snart 5 år, så ved lidt om hvad man skal kigge efter. Tit er det perspektiv i baggrunden, fritlægninger, spejlinger og skygger der ikke længere passer, som kan afsløre det...
God jagt.... eller=?... Ej.. bare skriv det okay?
HVad sker der med jer og photoshop?