{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Xenon {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Ville lige høre om folk erfaringe med lovmagten på efter monteret Xenon Kit.

Jeg ved at reglerne siger lygtevasker og aut. lygtejustering.
Men vil bare høre om nogle som har monteret det og evt er blevet stoppet af policen og hvad der så er sket.

Kører selv 307 2.0 HDI fra 04

Lad mig høre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon
  • #1   28. okt 2007 du får en bøde og vis han er sur bliver du indkaldt til syn

• #2   28. okt 2007 OK ved du hvor stor en bøde? og til syn kan man vel bare pille det af inden?

• #3   28. okt 2007 Har xenon på det hele, er da også blevet stoppet et par gange, men så længe det ikke blænder, så er de ligeglade, blev sidst stoppet i lørdags kl 2 om natten..
    Men min kammerat havde helt blåt xenon og det ville de ikke have, så det skal man ikke sætte på..
    Men sagtens 6 eller 8 k.

• #4   28. okt 2007 kommer an på hvor man bor henne. Jeg er selv blevet stoppet pga xenon, fik aldirg en bøde for det, kun påtale. Valgte dog selv at pille af, da jeg ikke gad mere det med at blive stoppet hver gang jeg møder dem. Regner med at der kommer xenon på igen, nu 6000k, da det er ikke så åbenlyst at man har xenon på, ligesom med 8000k og op efter

• #5   28. okt 2007 500kr. ja det kan jo godt

• #6   28. okt 2007 Jeg er blevet stoppet et par gange, pga. af mit xenon... Begge gange har jeg kun fået en advarsel, og så har de bedt mig om at køre hjem og sætte nogle alm. pære i istedet. hvilket jeg så ikk har gjordt...
    Køre i en corrado, så der er hverken lygtevasker, eller selvjusterende lygter på...

Kommentér på:
Xenon

Annonce