{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

Forsikring til nybillist {{forumTopicSubject}}

Hej.

Da jeg først købte min Mazda, var det meningen jeg ville have GF forsikring - jeg havde ringet og spurgt om det var muligt og hvad det ville koste før jeg købte bilen. Damen gav mig en pris (9500 kr.) efter jeg havde fortalt min alder, bil model osv. hvilket jeg synes var fair.
Men da jeg skulle hente forsikringsbeviset sagde en anden dame at jeg skulle have kørt i 2 eller 3 år før jeg kunne få forsikring hos dem - sur røv.

Jeg prøver så samtlige andre selskaber, men der er ingen der går under 20.000 kr.

Sidste udvej var så at få den forsikret i mit mors navn hos FDM Forsikring. Så jeg ringer for at høre om det er muligt og hvad det kommer til at koste. Manden siger der ingen problemer er og vi snakker frem og tilbage og han giver mig en pris (5500 kr. med kasko) og vil sende mig et forsikringsbevis. (får ikke noget skriftligt tilbud på det tidspunkt). Da jeg så ringer idag for at få tilsendt det skriftlige tilbud siger han så at prisen kommer an på brugeren af bilen smiley Og at jeg slet ikke kan stå om bruger fordi jeg er for ung og ikke er medlem af FDM.

Hva dælen gør jeg nu?

Synes jeg havde undersøgt det grundigt nok inden jeg købte bilen, men man skal åbenbart have alting på skrift.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring til nybillist
Kommentér på:
Forsikring til nybillist

Annonce