{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 Ting...
  • #1   4. nov 2007 Jeg kan sætte film i dit kamera for en plovmand. smiley

• #2   4. nov 2007 jeg kan nok måske klare at sætte en film i din gamle båndoptager

• #3   5. nov 2007 jeg sætter film i hvad som hels dvd,playstaytion.vhs,kamera eller bare en gammel radio?
    pris ca 150 pr styk.

• #4   5. nov 2007 he he tror sgu han mener solfilm smiley
    og det med filteret er der meget diskution om, hvilken bil drejer det sig om?
    på vw og audi med LMM følere skulle det kunne give lidt problemer, dog er problemet ikke større end at du selv kan rense føleren og så er den klar igen....
    har selv haft 6 stk vw/audi og har kørt med åben kn på dem alle uden problemer
    og husk på at kn og lignende filtre renser en del bedre end åbne skum filtre, så hvis du skal have åbent filter vil jeg anbefale et olie mættet filter som kn, hellere en lmm der skal renses end cylender vægge der er revet op på grund af skum filter der ikke renser ordentlig...

• #5   5. nov 2007 Servicen fejler sku ikke noget herinde.... smiley

• Kasper O
    Kasper O Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 192
    #6   5. nov 2007 Fuck hvor er i sjove.. :S

Ødelæg i nu blot mandens indlæg, med jeres komiske kommentarer..

Og vil blot håbe for jer selv i har forstået hvad han mener med film, ellers er det nok på tide at tælle de sidste hjerneceller inden de er helt væk..

• Kasper O
    Kasper O Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 192
    #7   5. nov 2007 Hvilken humor? Det eneste jeg kan se humoren ved er at du seriøst selv tror du er sjov, men det da os til grin humor !

• #8   5. nov 2007 jonas: forskellen på de 2 filtre er at greenfilter er at green er et tør filter, det vil sige at alle partikler mindre end hullerne på filteret ryger lige ind i motoren.... et kn er oliemættet hvilket vil sige at små partikler der normalt ville smutte igennem et åbent filter, i stedet ,bliver fanget i den smule olie der er å¨filteret...

• #9   5. nov 2007 i er sgu lidt langt ude, manden spørg om film, og i ved sgu udemærket hvad han mener, så hvis i ikke har andet end dumme kommentare så lad være med at skriv i indlægget----

• #10   5. nov 2007 @Emil R:

Lidt humor skader aldrig. Slå koldt vand i blodet, skipper.

• #11   5. nov 2007 helt enig esben, hvis man har noget fornuftigt at sige kan man godt starte med at tage lidt pis på folk, men at så mange skriver i et indlæs uden at komme med noget som helst brugbart synes jeg ikke er okay...

• #12   5. nov 2007 Hehe.. i er squ sjove... hehe. tak for hjælpen.. det er en Mondeo stc. fra 01 jeg har. ville godt ha den sagde lidt lyd.. hehe. nogen der ligger inde med et Kn filter til en Mondeo som man kan købe billigt..?

• #13   5. nov 2007 hvis du kun er ude efter lyden så kan det laves helt gratis, du piller luft filter kassen ud og borer/skærer et hul i den, bare husk hullet skal laves på den sidde af filteret hvor luften kommer ind udefra, hvis du for lavet det på motorsiden kommer luften jo uden om dit filter.......
    det gjorte jeg altid da jeg var en fattig lærling...

• #14   5. nov 2007 oki... vil godt købe en Kn filter, det er nok det bedste i sidste ende... hehe. ved du hva sådn et koster ca.??

• #15   5. nov 2007 omkring en 1000kr hvis du skal have et injektion kit...

• #16   5. nov 2007 du kan se hvad der kan fås samt vejledende priser på dot-e.dk, ellers skriv hvad motor den er med, så skal jeg finde en pris...

• #17   5. nov 2007 Ford Mondeo Stc. 1,8

Kommentér på:
2 Ting...

Annonce