{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Bil på dba og bg, STOR pris forskel. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sad og kigged efter vectra 2000, og faldt over denne: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52457371 25000kr står den til der.

så fandt jeg den os her på bg til 50000kr også var det at tanken strejfed mig, om han måske prøvede på at sælge den bil inden han selv har købt den ? for lige at tjene hurtig 25000kr ??

den er her: http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=366846

Er det kun mig der studser lidt over den her ? og går i for små sko ? ellers råb da op smiley sys det er lidt noget fusk.

MvH Morten // Snooz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil på dba og bg, STOR pris forskel.
  • #1   6. nov 2007 Der står da på bg at bytte prisen er 65000kr

• #2   6. nov 2007 det er fordi der er FYLDT med 18 årige på bilgalleri som lige har fået kørekort og bare skal ud og have en hurtig "gti" bil. og så tror de sådan en skal koste 50k fordi de ikke har så meget erfaring.

det er sku da også derfor at man tit ser en golf 2 til over 30.000?? :S

der må jo være nogle der er dumme nok til at give så mange penge for sådan noget.

• #3   6. nov 2007 Thomas--> Det var ik så meget det mit spørgsmål gik ud på, sys bare det virker underligt at den står til så lidt på dba og til så meget på bg, som om at han lige sku finde en køber også går han selv ud og køber den der for 25000kr også samme dag sælger den for 50000kr, som om han lige sku tjene 25000kr, det er mere det jeg sys virker underligt.. men det er nok bare mig. men det ville være det samme som hvis jeg satte min bmw til salg for 40000kr på dba, og på bg står den til 18.000kr.

MvH Morten // Snooz

• #4   6. nov 2007 jamen så var der jo en meget logisk forklaring bag smiley

• #5   6. nov 2007 BilKongen NR1--> Nåårh okai, der kan man bare se smiley det jo fint så smiley

• #6   6. nov 2007 man skal aldrig købe biler igennem Bilgalleri. eller aldrig og aldrig.. vil være dumt. For som thomas siger. så er der mange 18år her inde der lige har fået bil og så får de lige skørte sæt på. og så stiger bilen med 20 30 40 50000 nogen gange.. har set det mange gange...

• #7   6. nov 2007 Hussein T - haha hvad snakker du om.. En golf 2 kan da sagtens koste 72.000 som jeg så en til herinde forleden...

Kommentér på:
Bil på dba og bg, STOR pris forskel.

Annonce