{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Italien tur til sommer ! gode råd
  • #1   8. nov 2007 I hvertfald pas og de forskellige kort sygesikring osv.. undersøge hvor i vil bo.. camping, hotel hvad i har lyst til...

• #2   8. nov 2007 og husk at bestille plads der hvor i vil bo i god tid.. der kan godt være fyldt om sommeren hvis man ikke bestiller...

• #3   8. nov 2007 lås bilen når i køre rundt

• #4   8. nov 2007 Få lavet et ordentligt servicetjek på bilen inden afgang! Det er squ surt at stå i krakamut land, og ikke kunne forstå hvad de siger, når ens bil er i stykker smiley

• #5   8. nov 2007 Pas på meget store huller i vejene i italien.. De store veje er iorden, men en mindre vej kostede os engang 2 fælge og dæk smiley

• #6   8. nov 2007 Finde ud af hvem af jer der har den mest pålidelige bil og køre i den ^^

• #7   8. nov 2007 glem alt om hvad alle siger,sæt jer ind i bilen og start den og kør også tage den derfra,jeg har kørt en del i italien i min ferie og som chauffør,LÅSE BILEN IMENS MAN KØRER,hvorfor det,der sker sgu ikke noget.men rigtig bestil plads før man kører hjemefra.

• #8   8. nov 2007 kik i mit fotoalbum der er nogen fine billeder fra nogen af vores ferier.

• #9   8. nov 2007 jeg kørte der ned i sommers. ned til bibione. det kostede 4500 kr i benzin frem og tilbage. og så er der 2x20 euro der skal betales for betalingsveje i østrig. der er KØ nede ved tunnelerne i østrig igennem alperne. og i italien når man skal hjem igen.

jeg var der i en uge i sådan et mobilhome. ganske godt. der var aircondition i hytten osv. men det kostede 6000 kr for sådan en hytte i 7 dage. så alt i alt har ferien kostede 10500 kr. uden lommepenge.

• #10   8. nov 2007 mit råd er kør om natten det har jeg gjordt de sidst to år jeg har kørt der ned, ingen biler på motorvejen eller noget kun få og så er det jo heller ik varmt om natten som det er om dagen.. kommer fra ikast af og har 1550km til gardasøen i italien og jeg kørt hjemme fra af kl 8 om aften og var der nede halv 9 om morgen..

• #11   8. nov 2007 yes. vi kørte os hjemme fra om aftenen kl 22.00 vi har i bibione kl 16.00. vi holdte kun i kø ved alperne. og så for at få noget at spise.

• #12   8. nov 2007 ja det er en fed nok tur bare det man kommer ind på en tank og lugter af benzin og men ved man skal ned i varmen...

husk og have et extra hjul med hvis i pumtere ellers kan det koste jer en bøde og husk den gule veste også og en pr mand der er i bilen ellers pr mand der går ud af bilen og ja husk man skal tage den på enden man går ud af bilen..

• #13   8. nov 2007 og det røde/grønne forsikrings bevis.

og husk at V-Power i tyskland er blyfri oktan 100.. det er godt for os med turbo hehe smiley

• #14   8. nov 2007 det er det nemlig... skal også derned til næste sommer..

• #15   8. nov 2007 HUSK:

* Service-eftersyn (mange firmaer kører med ferietjek)
    * Rød og grøn forsikringsbevis
    * Pas, kørekort, sygesikring, blå sygesikring, din egen rejseforsikring.
    * registreringsattest (den originale er påkrævet i mange lande)
    * tæpper
    * gule veste til ALLE i bilen, skal kunne nås fra hvor man sidder.
    * diverse sikringer og pærer, samt reservedunk (5L), hvis det mangler kan man få bøde i bl.a. Tyskland.
    * drik masser af vand og få noget at spise, og vær udhvilet.
    * i Schweiz er det ulovligt at benytte GPS-udstyr der er istand til at advare om fartkontrol og lignende. (så hvis I skal dertil så gem den væk, ellers kan de lovligt konfiskere den).
    * forbered en rute, og medbring evt en GPS.
    * hvis flere skal følges ad, så tag ind på den første større tank på motorvejen og få en oversigt over rastepladser. Derefter planlæg hvor i mødes. Istedet for at ligge i røven af hinanden. Det er nemmere, går hurtigere og er ikke så anstrengende.
    * I fx Tyskland er det lovpligtigt at have vinterdæk om vinteren og sommerdæk om sommeren.
    * bestil hjemmefra hvor i skal bo osv.

ellers have en god tur.. og sørg for at have god tid til at køre, så der er tid til at holde rast hvis man bliver træt (evt planlæg en overnatning eller to, specielt hvis I ikke har kørt så langt før).

• #16   8. nov 2007 hansjørn J

jo det sker der noget ved... for der er en del tyverri der vede... folk der køre op på siden og vil nakke ens penge og bil... hvorfor tror du alle nyre biler selv låser hele bilen når man køre over 15kmt ?

Kommentér på:
Italien tur til sommer ! gode råd

Annonce