{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

toyota mr2 {{forumTopicSubject}}

jeg går med tankerne om at købe sådan en fin lille sports racer.. den er fra en årgang mellem 85 - 89.
Men hva syntes i om dem???
kan de holde??? (motor, bagtøj + div)
Har fået at vide de ikke giver den samme sjove ture som biler med baghjulstræk og motor foran, altså det vil være lige som at køre forhjulstræk....
passer det???
håber i kan hjælpe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  toyota mr2
  • #1   8. nov 2007 MR2 er oplagt til det hele - det kommer an på hvordan man stiller undervognen.

Motor og gearkasse er den samme som i Corolla Twincam - og det kan holde hvis man passer dem pænt.

• #3   8. nov 2007 1. Der er ingen bagtøj, så det kan du ikke smadre
    2. Dem der påstår en frontmotor m. baghjulstræk er sjovere end en centermotor med baghjulstræk har aldrig leget i en centermotor.
    3. Den kører som en gocart
    4. Den er ikke dyrere i sliddele end Corolla
    5. Går lige så langt på literen som en Corolla
    6. Uanset om den er std eller ej. Kører stærkt forbi eller står på et fejeblad vender folk sig om efter dem - ung som gammel
    7. Motoren er én af de bedre Toyota har lavet, selv med sine 116-124HK arbejder den effektivt og undgår du kolde tæsk og passer den med regelmæssigt olieskift, så er den nærmest umulig at slå ihjel
    8. MR2'erens værste fjende er rust og forsikringspriserne

• #4   8. nov 2007 9. Ha respekt for den, for alm. baghjulstrækkere kan smide røven, men den er nem at lære at drive ind igen. MR2'eren er grænsen mellem styr på lortet og lort på styret lille - især i vådt føre.
    10. Driftbil er den ikke, men den smider meget let røven ud smiley

• #5   8. nov 2007 christina J:

den er rigtig lækker sådan en lille vogn... men er i tvivl om jeg tør købe den... men det er fordi der er så mange meninger om den. enten elsker man den eller også hader man den... men kan se du ved hva du snakker om... den er faktisk lige så dyre som en corolla t sport fra 2001 med 192 hk i forsikring... har du nogle råd til hva jeg skal se efter????

• #6   8. nov 2007 Mht standen eller hvad?

• #7   10. nov 2007 ja...
    tænke på hvor jeg skal se efter rust og den slags??? håber du kan hjælpe...

• #8   11. nov 2007 Kig på den side Camilla linkede til, der er en sektion der hedder Gode råd når du skal købe MR2.

Rust er oftest i bunden foran sæderne, bagskærme, i trekanten foran baghjulene og torpedopladen under forruden, samt rundt langs forrude-rammen.

Kommentér på:
toyota mr2

Annonce