{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Ang. Show nummerplader fra BFA {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre om jeg var alene her.

Jeg købte 1 sæt show nummerplader på en stand til BILER FOR ALLE i Herning, det var så meningen at jeg ville skifte mine normale nummerplader ud med disse showplader når bilen skulle udstilles, men til min store irritation opdager jeg, at pladerne ikke har standard størrelse som dem i DK har, så de kan ikke lige smutte ind i mine nummerplade holdere, det er da bare pænt ærgeligt.

Jeg fik iøvrigt heller ikke nogen kvittering, så jeg kan ikke engang brokke mig ;o(........men der stod selvfølgelig heller ingen steder at de VILLE passe ind i en nummerpladeholder i DK, men seriøst, det tog jeg som en selvfølge når de blev solgt i DK.

Hvad vil jeg med dette indlæg?.........det ved jeg faktisk ikke, men nu fik jeg luft ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Show nummerplader fra BFA
  • #1   19. nov 2007 dremel min dreng... dremel

• #2   19. nov 2007 Der er ik nogen der sælger "falske" nr. plader i DK som passer med DK plader...

• #3   19. nov 2007 Jeg købte nogen af eXtremecars2000 -, og de var rigtig flot lavet, altså man kunne ikke se om de var falske eller ej. Men ja, størrelsen var lidt større, men det kunne jeg sagtens leve med, da jeg bare tog nummerpladeholderen af, og satte pladerne på med sådan noget "lærerens tyggegummi" agtig tape--

• #4   19. nov 2007 Hey! Ro på, jeg skal ikke bruge Dremel, så ryger den "bule"-ramme der er hele vejen rundt jo i siderne ;o(

Jeg tror ikke at nogen tror MIN plade er ægte, den er med Grøn glimmer baggrund og sort tekst ;o)

Hvorfor pokker må man ikke lave plader i samme størrelse som de ægte, det lan da være pænt ligegyldigt?
    Jeg mener da også at de der STREETRACE, STREETTEAM eller hvad pokker de hedder har nogle plader de sætter istedet for deres normale nr. plader.

eXtremecars2000 - Hvis du også laver dem, hvad tager du så for sådan nogle, og er de nøjagtigt samme størrelse som dem jeg fik til BFA?

• #5   19. nov 2007 bor huller i pladen og sæt den fast uden nr plade holder.. det er os meget pænere

• #6   19. nov 2007 det jo fordi de har eu sørrelser smiley

• #7   19. nov 2007 Det er fordi danske og EU plader ikke har samme størrelse.

• #8   19. nov 2007 Ja ja, nu troede jeg nok lige jeg var smart, og gik ind på www.eXtremecars2000.com for at se eksempler på de nr.plader, men det fik jeg ikke så meget ud af ;o)

Fin side ellers, se at få den lavet færdig.

Jeg vil ikke ødelægge pladen med at skrue i den, så der er vel ingen anden vej udenom, end at fille holderen af og sætte den fast med noget motherfucker velcrobånd ;o)

Nogen der ved hvor man får noget i en god kvalitet?, velcrobånd altså ;o)

• #9   19. nov 2007 Du kan købe det hos Bilxperten..

• #10   19. nov 2007 nu vil jeg så fortælle noget, som ham extremecars nok ikke tænker over, for jeg har også været ovre i flensborg og få lavet de plader, og kender også Uwe Breul som laver den slags, eller rettere formidler den slags plader (ud af så mange andre firmaer også). (og jeg betaler også en helt anden pris for dem end hva der skrives her, men jeg gider ikke formidle dem for andre herinde, så respekt for at extremecars gør det, og prisen han tager er heller ikke helt hen i hegnet.)

Men den størrelse de har, passer med størrelsen af en tysk nummerplade, de er nemlig et par cm bredere end de danske. Jeg snakkede med dem engang, om at lave dem i størrelsen af en dansk plade, men det blev for dyrt, da de både skal ændre deres presse, samt deres materialer og sådan.

Der er ikke rigtig nogen lov om at producere "falske" DK plader, men derimod må man ikke bruge falske plader.

• #11   19. nov 2007 Det må sku da kunne lade sig gøre og få nogenb der passer. Stort set alle bilforhandlere har dem med deres firmanavn på.

• #12   19. nov 2007 Præcis TYSON M, det er da det de har, så det må da kunne lade sig gøre ;o)

....anyone?????

• #13   19. nov 2007 de forhandlere jeg kender til, de får dem lavet på PVC plade, eller metalplader med klæbetekst.... ikke som standsede nummerplader.
    Altså bare som reklameskilte.
    Det kan man jo også bare få lavet. Det er bare ud til en skiltemaler og få dem lavet på 3mm hvid PVC plade.

Kommentér på:
Ang. Show nummerplader fra BFA

Annonce