{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Ang Markedet {{forumTopicSubject}}

Hey er der ikke nogen der syntes der snart skal en eller anden slags styr på markedet herinde..
Det jeg tænker på er min bil satte jeg ind lidt før kl 16 idag og nu er klokken 22 og den er på side tolv. Syntes det er træls når man har brugt tid påg og lave en salgs annonce at den så allerede er så langt tilbage for så bliver den jo ikke set kun hvad folk søger den...

Bare lige lidt jeg havde og skulle ud med..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang Markedet
  • #1   21. nov 2007 hvis du virklig vil af med de, så sælg på dba og bil basen

• #2   21. nov 2007 Jamen så lad os da finde ud af en byttehandel med min Golf 4 GTI.. så er det problem ude af verdenen.. smiley

Vi har jo snakket lidt sammen om det? smiley

• #3   21. nov 2007 nej ved godt det ikke er impuls køb folk gør herinde men jeg er da selv faldet over nogen biler fordi de ligger på de første sider derinde, men satser nu heller ikke på og sælge den herinde, da der desværre ikke er så mange seriøse som der har været.. smiley Men hvad ang bil salg er jeg vist ikke newbie da dette er min 10 bil smiley
    Men skal skam nok slette mine gamle så de ikke fylder..

Kommentér på:
Ang Markedet

Annonce