{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  turbo til corsa a
  • #1   24. nov 2007 ja ved jeg nok men nu er det sådan at der skal en turbo i..
    det render alt for meget op hvis der skal 2,016v i

• #2   24. nov 2007 kender en som har 2.0 turbo motor med 500hk i sådan en fætter - kommer ud og køre til sommer, det skal nok blive sjovt smiley

• #3   24. nov 2007 Du kan sætte en Calibra motor i den... sådan en 2,0 16v.. så ska den sq nok flytte sig... du får nok omkring de samme hk ialt, som hvis du skulle sætte en turbo på den 1600...

• #4   24. nov 2007 Nej krudtuglen, dybt seriøst. Den motor sad i en vectra 2000 - men bilen blev skrottet, så nu vil han prøve en corsa, mangler nogle ophæng osv... Har selv motoren og har selv siddet i den mens den sad i vectra, den er ikke for sjov den bil, men folk behøver ikke tro på det, vi ses ihvertfald på striben til sommer smiley

• #5   24. nov 2007 Nej men man ville uden tvivl have mere at bruge 500hk i en 4wd eller en RWD... smiley se div supra'er for RWD eller div calibra'er for 4WD

• #6   24. nov 2007 ja ja, men man ser ikke mange QM tider i en FWD bil !!!
    det var nu det jeg hentydede til... og det handler jo os en stor del om starten hvad angår at sætte en lille sprint tid...

• #7   24. nov 2007 Krudtuglen, vi kommer da til dhb for at prøve kræfter af... og til de andre, stop med at være så paranoide. Hvorfor tror folk man lyver osv bare fordi man ser lidt unormalt? Har da også set en kadett a med 500hk, samme motor smiley

• #8   24. nov 2007 Furious, ja det er overdrevet, men nu må vi se hvad 500hk kan gøre ved en corsa på 700kg

• #9   25. nov 2007 Martin J, bilen har stadigvæk ikke været ude og køre med den nye bil + plus den har kostet meget mere end hvad du overhoved har brugt på din bil, plus det har taget over et år at lave den motor. Jeg skal nok poste en video op når den kommer ud og køre og forresten, er så pisse ligeglad med om du tror på mig, gider heller ikke dokumentere for det.

Typisk folk aldrig gider tro på en...

• #10   28. nov 2007 det var mig der lavede indlægget og det koster ungefær lige meget om man gør det ene eller det andet og spurgte ikke om folks mening men om der var nogen der kendte noget til det.....

Kommentér på:
turbo til corsa a

Annonce