{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter Vinter,, ,,, fælge eller alu
  • #1   24. nov 2007 det er bedst i sne vejr at have smalle dæk på som kan grave sig ned og få fat i asfalten istedet for store brede dæk som kører ovenpå sne og is..

• #2   24. nov 2007 bare det er nogen gode vinter dæk så vil jeg mene det er lige meget jeg havde ihvertfaldet ingen problemer sidste år.

• #3   24. nov 2007 altså mine sommerfælge er 205/40-17 og vinter er 175/55-14.. begge sæt er alu..

• #4   24. nov 2007 Om du køre stål eller alu, det er lige meget.

Om du køre på 225 super vinterdæk, eller 145 skod vinterdæk, det er det samme.

Men skal den stå så godt fast som muligt, så er smalle dæk med noget 50-60 profil bedst, og så de bedste dæk overhoved. Men så koster det altså også 1500-2000 kr per dæk...

Dæk til 300-400 kr står fint fast hvis de er smalle...

• #5   24. nov 2007 Jeg køre 195/45-16 Vinter og har da ikke nogen problemer med at komme frem heller ikke når vejene er føget til ! :O)

• #6   24. nov 2007 jeg kører med stål 185/65-14

pisse grimt.

men vil sku heller stå rigtig fast..

og smalle vinter hjul er altså bedst.

de store har jo en større flade at glibe på hvor smalle skære sig bedre ned i isen/sneen og griber fat

• #7   24. nov 2007 enig med tidliger kommentar. gode dæk er sagen. det er lige meget om det hedder 225/40-18 hvis de er nye som ts810 conti, de laveikke dæk i den støørelse hvis det ikke kan bruges, tage eksl mange nye biler som 407 sw, den køre std med 17"

• #8   25. nov 2007 Hvis du har nogle pæne alufælge, så gem dem væk og køb nogle stålfælge som kan tåle lidt af hvert, eksempel at glide ind i en kantsten ved parkering. sæt vinterdæk på dem, det vigtige er mønsteret på dækkene. køb nogen af ordenlig kvalitet og gå efter mærkevaren, det betaler sig bedst både på komfort men også at de er ordenlig testet. Gå langt uden om tante hansen, og andre diskaunt forretninger og deres billige dæk

• #9   25. nov 2007 ok tak for det gutter,,, tror jeg går efter nogle ultra grip 7,, de sku være de bedste dæk smiley

Kommentér på:
Vinter Vinter,, ,,, fælge eller alu

Annonce