{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klargøring af bil til syn?
  • #1   25. nov 2007 jeg mener selv at jeg har gjort min bil klar til syn.. men lygteindstillinger og alt sådan noget, kan jeg jo ikk selv finde ud af at tjekke.

• #2   25. nov 2007 Jeg plejer at smide den forbi mekanikeren så han lige kan gå diverse ting igennem og se om den kan gå direkte igennem eller om der skal laves noget..

Har lige fået brev med posten om periodesyn senest den 9. januar smiley

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #3   25. nov 2007 får en kammerat til det som har lift smiley

han har lige kigget på min og 1000-1500 så kan den muligvis ryge lige igennem syn omkring april smiley

• #4   25. nov 2007 alt efter hva bil det er.

så ville jeg bare smide den fordi en mekaniker og be dem om at stille lygter og køre den på bremse felt.

og hvis det så ikke er godt nok så ville jeg få dem til at lave det.

den løsning er lidt billigere.

• #5   25. nov 2007 jeg gør det nu selv.. meget billigere hehe

• #6   25. nov 2007 jeg gør det selv og har ik fået kasseret en bil indtil nu....men ja, en tur til mekkeren er altid en god ide. Dog skal du aftale med mekker hvordan I løser det hvis bilen bliver kasseret til syn....er det så hans fejl at han ik har opdaget det eller er det din egen, ergo hvem betaler.....

• #7   25. nov 2007 Gør det selv, lygteindstilling gøres ved hjælp af målebånd og en væg, synet uden anmærkninger d. 21/11-2007. Bremserne skal du nok lige ha' hjælp til at lufte ud, de systemer der skal hjælpe dig med at gøre det alene, stoler jeg ikke på.

• #8   25. nov 2007 Laver den også bare selv.

• #9   25. nov 2007 Laver den sQ selv, men nu er jeg os mekaniker..
    Men vil sQ sige faktisk næsten ALLE de biler vi får til syn, ville ikke gå igennem, hvis de ikke lige vendte snuden forbi os først.. Har også mange der kører til syn og så kommer over bagefter, med en liste så lang som jeg ved ikke hvad...! Men overholdes serviceintervallerne, så er der jo gode chancer for at den går igennem første gang...

Allan L

Kommentér på:
klargøring af bil til syn?

Annonce