{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Patrol 3.3td afgift og forsikring ? {{forumTopicSubject}}

Heey bilgalleri.dk

nu står jeg i den situation at jeg gerne ville bytte poloen ud med en patrol.. men er lidt nysgerrig efter hvordan det kommer til og gå med forsikring og afgift osv..

hvor dyre er de der ? nogle der har nogle cirka priser eller ved hvad de præcis giver ?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Patrol 3.3td afgift og forsikring ?
  • #1   26. nov 2007 kunne også godt tænke mig at vide hvordan forsikringen er på sådan en i forhold til en normal person bil...

• #2   26. nov 2007 Jeg giver det samme for min hilux som jeg skal give for en passat i forsikring. vægtafgiften på hiluxen er 3500 om året mener det er nogenledes det samme for en patrol. Hvis der ikke lige er straffe afgift på den

• #3   26. nov 2007 ok, jah godt nok har de nogle store motor, men det er jo heller ikke en bil som man ligger og køre ræs i. for mange forsikringsselskaber går efter hvor mange hk og hvad den vejer.

• #4   26. nov 2007 Ja orsikrings selskaberne an ikke lide dem. når noget går galt går det sjældent rigtig galt med bilen men rammer man fru hansens lille fesne polo så dør poloen

• #5   26. nov 2007 okaii afgiften er meget lavere end jeg var blevet advaret om.. det er da et plus..

må ned og snakke sødt til min forsikrings dame.. hun er nemlig rigtig flink.... har Poloen forsikret til 3500kr for ansvar.. så det burde vel gå eftersom den går ind under spacial bil..

Nogle der måske så kender en med en fin patrol der måske havde i tankerne og bytte den ud med noget mindre lidt sjovere bil ?

ved godt jeg har en salgsannonce kørende og der er et maked til det spørgsmål.. men kunne jo være der lige var en flink person herinde også ?

Tak

• #6   26. nov 2007 I får foreløbig mange tak for svarene i hvert fald..

• #7   26. nov 2007 En patrol til 3500 i forsikring? Det tror jeg sq ikke du kan slippe med. med mindre du finder en der er rustet væk det gør de ret let

• #8   26. nov 2007 forsikring og rusT ?

det har da ingen sammenhæng på prisen om bilen er rusten eller eii..

Men nej siger jeg giver 3500kr for min Polo G40 som er en special bil..

men kan da ringe ned til forsikrings damen i morgen så kan hun kigge lidt på det...

Kommentér på:
Patrol 3.3td afgift og forsikring ?

Annonce