{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der har forstand på scootere
  • #1   29. nov 2007 Det har de, og jeg vil klart anbefale dig at pille dem, da motoren ikk har for godt af at de sidder i.

Hvis du skal ha en 45, så vil jeg anbefale, Yahama Aerox, Aprilia SR50, Gilera Runner.

• #2   29. nov 2007 ja de har begrænsninger.. de kan køre 70-80km/t normalt..
    mener at det er t-rex som har 100ccm motor.. så den kan køre over 100km/t.. std!! bare skod at det er en 4takt motor.. de er svære at rode med..

• #3   29. nov 2007 Der ER begrænsning..

Jeg vil anbefale Dr. Big eller G Max.. hvis du skal ha sådan noget.. ellers så køb noget ordenligt når du er i gang.. smiley

Gilera Stalker.. smiley

• #4   29. nov 2007 når man laver en 30 til en 45, så plejer man bare at fjerne begransningen i udst vil jeg mene... skiven i vario'en sidder der stadig

hvis jeg skulle have ne 45'er.. så vil jeg HELT klart og unden nogen former for tvivl tage en yamaha aerox smiley

• #5   29. nov 2007 En T-rex 100ccm er så heller ikke en 45, men en mc..

• #6   29. nov 2007 ja en sr50 ligger mega godt på vejen..

• #7   29. nov 2007 Hvor langt kører en 45-knallert på literen, hvis begrænsningerne fjernes og man kører ordentligt?

• #8   29. nov 2007 Så længe du holder den std (ingen tundele) så skal den nok kører ordentligt hele tiden.

Der sidder en ved Vario'en, en i forrøret og muligvis også ved membranen.

• #9   29. nov 2007 Ville nu vælge en Aprillia RS50 hvis jeg skulle ud og have en 45, de er maks fede, og hvis man tager begrænsningerne render de over 100km/t..

• #10   29. nov 2007 jeg vil aldrig købe mig en 45ér knallert og så pille ved den, en simpel grund bøderne er lige så høje som ved bilen og så kan du få klip i kortet. Køb dig hellere en 30ér scooter og så pil ved den, har en gilera stalker som spritter knallert som går små 90. den eneste der er gjort er at der er kommet en anden vario i og begrænsning i udst. er fjernet. og det koster dig 500kr i bøde hvis du blir stoppet på den.

• #11   29. nov 2007 RS50 er en gear maskine og meget dårligt at køre på til vinter hvilket den nok skal bruges til.

Jeg ville tage en Gilera Runner eller Gilera NRG og muligvis en SR50 Ditech frem for en alm SR50 da den går langt på litteren smiley

Yamaha Aerox har INTET ben plads hvis man er over 1.60 meter smiley
    plus alle ungerne stjæler dem for et godt ord. smiley

mvh

• #12   29. nov 2007 Kai H

Du glemmer lige en regning på 1000 kr da den skal i synshal også skal der to små dovne mænd til at kigge på den til 500 i timen og de splitter det ad smiley

Efterfølgende får du de 500 kr i bøde og dit "tun" bliver pillet af og smidt.

Så 5 dage efter kan du hente din defekte scooter igen. smiley

• #13   29. nov 2007 René J:

Alt efter om man som mig kommer fra en lille by som aabenraa eller noget i stil som århuis. Hernede snakker vi lige med de "flinke" strisser. "Når jamen er det ik dig der gik i klasse med min søster" "Hvem er din søster da" osv,... og samme tur får en 45ér knallert os hvis den er ulovlig men det koster bare meget mere og et klip eller to.

• #14   29. nov 2007 rene j..
    stadig bedre end klip i kørekortet og evt mistet kørekort.. køre du 65km/t på en 45 scooter er det dét..

• #15   29. nov 2007
    Kai H

Bor i kbh så ingen idé smiley

>>Stoneface< <

Du er mere end 10 gange så udsat på en 30 scooter der kører stærkt end en 45 scooter der bare følger trafikken med de 85 km/t smiley

• #16   29. nov 2007 Jeg har selv haft en Dr.Big og de køre sgu godt. også når de er tunet... så den kan du roligt købe...

• #17   29. nov 2007 alligevel. smiley
    jeg har min honda sfx og min trofaste puch maxi.. smiley

• #18   29. nov 2007 Har faktisk os min gamle 4g stående i kælderen endnu :b det er sådan en man skal ha hvis man ikke vil stoppes smiley kan huske da jeg kørte på den i sin tid gik den rigtig godt (95) og selvfølgelig kunne man ikke høre en sikd når man kørte på den. så mig en halv mørk sommeraften skulle ud til kæresten som boed i haderslev. kommer kørende på og ser ikke li at der kører en strømer bil bag mig de kører op på siden viser at jeg skal køre ind til siden. det eneste de siger at cykelstigen ikke var opfundet uden grund og at den skulle bruges, at den godt nok gik godt og at jeg skulle passe på mig selv smiley

• #19   30. nov 2007 det dummeste i hele verden er da at køre på ulovlig 45-scooter... Det går ud over pappet..!

så hellere end 30-scooter uden begrænsning... koster kun 500 at blive taget og køre lige så godt!

• #20   30. nov 2007 Har en kamerat der har kørt 70.000Km på han PGO HOT50, har godt nok kostet ham 2 renoveringer.. Men det også pænt mange km.. Såe.. Jeg vil måske ikke bare sige nej til dem.. Men hellere en Apirila Dietech.

Kommentér på:
Nogen der har forstand på scootere

Annonce