{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af kadett c??
  • #1   8. dec 2007 Rust, rust og atter rust. Importer hvis det er en bil du vil beholde i længere tid.

• #2   8. dec 2007 Hej Torben først og fremmest skal du kigge efter rust og rust.
    Derefter skader eller dårligt oprettede skader/rustarbejde.
    En 1,2 kan nemt tunes til 70-75hk og 100 er muligt ved sug, men kræver en meget omhyggelig tuning hvis det skal køre optimalt. En 1,2n kan eftermont med turbo og der er 120-125hk slet ikke umuligt at få. Du kan evt kigge i mit fotoalbum der kan du se forskellige karburatorer til 1,2 og til cih motorer også.
    Hvis du forventer plus 80 heste vil jeg anbefale dig at finde en som er med cih motor. De koster lidt mere men køre også godt. Det er nemmest at finde et fint eksemplar i tyskland hvis du ikke gider have det store arbejde. Der kan findes enkelte herhjemme som er fine, men de er steget i pris både her og i udlandet så du skal forvente at skal give plus 30.000kr for en rimelig fin 1,2 og ca 50 for en med cih motor. Ellers kan jeg kun ønske dig god vind i sejlene med det, jeg har nu haft 10 stk Kadett C og har ikke fortrudt en eneste af dem. Kun at de næsten alle er solgt..
    Kig evt forbi min Kadett C 4 drs med 2,4 liters motor i.
    Djarnis

• #3   8. dec 2007 Har lige invisteret i en 79 Kadett C i dag så er den glade ejer ! fant en her inde til penge jeg kunne overkomme under 10k men havde jeg haft noget mere at gøre med havde sådan noget her været : http://cgi.ebay.de/Kadett-C-Limo-Opel-OHV-CIH-kein-Aero-Coupe-Caravan-City_W0QQitemZ200179506535QQihZ010QQcategoryZ9858QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
    Held og lykke med søningen Steffen

Kommentér på:
køb af kadett c??

Annonce