452 visninger
|
Oprettet:
køb af kadett c?? {{forumTopicSubject}}
hej nu har jeg gået lidt og leget med tanken om at købe en kadett c 1,2. men hvad skal man kigge efter når man skal købe sådan en, kan man finde nogen fine eksemplar som man ikke skal udskifte alt i, og kan de holde til at blive tunet lidt?
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.333
maj 2006
Følger: 653 Følgere: 646 Biler: 12 Emner: 17 Svar: 2.146
Derefter skader eller dårligt oprettede skader/rustarbejde.
En 1,2 kan nemt tunes til 70-75hk og 100 er muligt ved sug, men kræver en meget omhyggelig tuning hvis det skal køre optimalt. En 1,2n kan eftermont med turbo og der er 120-125hk slet ikke umuligt at få. Du kan evt kigge i mit fotoalbum der kan du se forskellige karburatorer til 1,2 og til cih motorer også.
Hvis du forventer plus 80 heste vil jeg anbefale dig at finde en som er med cih motor. De koster lidt mere men køre også godt. Det er nemmest at finde et fint eksemplar i tyskland hvis du ikke gider have det store arbejde. Der kan findes enkelte herhjemme som er fine, men de er steget i pris både her og i udlandet så du skal forvente at skal give plus 30.000kr for en rimelig fin 1,2 og ca 50 for en med cih motor. Ellers kan jeg kun ønske dig god vind i sejlene med det, jeg har nu haft 10 stk Kadett C og har ikke fortrudt en eneste af dem. Kun at de næsten alle er solgt..
Kig evt forbi min Kadett C 4 drs med 2,4 liters motor i.
Djarnis
aug 2006
Følger: 51 Følgere: 54 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 325
Held og lykke med søningen Steffen
køb af kadett c??