{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Forskel på VR6 og TDI kobling? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have skiftet kobling i min G3 TDI 90hk, og tænkte på at få en lidt stærkere en i end den standard TDI kobling, dog skal det stadig være originalt VW da jeg selv arbejder ved vw og derfor får gode priser på org. dele smiley

Jeg har overvejet at smide en VR6 kobling i da de ligner hinanden meget. Begge er 228mm og på øjemål ser navet lige stort ud. Dog har VR6 koblingen "riller" i belægningen, hvor TDI koblingen er helt glat.

På TDI koblingen er der i øvrigt en form for dobbelt-fjeder-system, da der i de små fjedre der sidder i selve navet er endnu en fjeder, inden i den store. På VR koblingen er der kun enkelt-fjedre hele vejen rundt.

Vil meget gerne høre fra nogle der har prøvet det eller ved om det kan lade sig gøre..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på VR6 og TDI kobling?
Kommentér på:
Forskel på VR6 og TDI kobling?

Annonce