{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

Grand vitara 2.0GLX 2006 {{forumTopicSubject}}

Hej....
min bror overvejer den bil,,men han er lidt nervøs,for han oplyser at der rigtige mange af dem til salg,,som kun kørt små 6-10000km.!!!.så hvorfor folk vil af m den så hurtige??er der nogen der har eller kender denne bil? har skrevet til et par ejere af den model herinde,men fik ingen svar..så håber nogen vil hjælpe..
på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grand vitara 2.0GLX 2006
  • #1   16. dec 2007 Arbejder ved suzuki, synes det er en okay bil. Men kk en bil man virkelig nyder at køre i. Men har ikk oplevet de helt store problemer på benzin modeleln, det er mere diesel modellen man skal passe på med vil jeg mene!

• #2   16. dec 2007 Hvis det modellen som også er i 2007 , så har jeg en 2007 model benzin SE model med absolut alt i udstyr + jeg har valgt automatgear og stort navi/DVD-anlæg - jeg er meget tilfreds og har ikke haft så meget som et eneste lille bitte problem - har kørt ca. 12.000 km siden 16/5-07. Det eneste som jeg ikke er så glad for en at hvis jeg kører rigtigt pænt, så ligger forbruget på 11km/l ellers i snit ca 10 - men det var jeg klar over på forhånd .
    Diesel-versionen kender jeg ikke noget til.
    Mogens

Kommentér på:
Grand vitara 2.0GLX 2006

Annonce