{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

bilkøb uden regattest {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Min kammerat har købt en bil, men uden en regattest..
sælger sagde han får dem til at sende den direkte til ham fra motorkontor'et.
De underskrev salgspapir og det hele, men han modtog aldrig en regattest.. han har stadig kontakt til sælger som har været for doven til at tag på motorkontor'et.

Jeg ved godt at motorkontor'et kan sende en regattest til en ny ejer.. har selv gjort det nemlig.

Undrer mig bare om han overhovedet "ejer" bilen hvis han aldrig modtager en regattest?

Det sjove er jo at pt. står den i den tidligere ejers navn.. ikke meldt savnet eller noget og forsikret i hans navn.

Jeg forstår ikke lige hvad han får ud af at have den i sit navn? min ven er ikke verdens bedste fører:) nybilligst så en ulykke vil gå ud over hans forsikring.. men også parkeringsbøder osv.

anyways.. ejer han overhovedet bilen uden den regattest? han har salgspapirer med underskrift og der står også i dem at regattest skulle blive sendt af sælger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilkøb uden regattest
  • #1   17. dec 2007 den der har reg attesten ejer bilen om den anden så har betalt og det hele
    så det lyder lidt riski det der
    sådan er det i hvertilfald så vidt jeg ved
    om så det ikke engang er hans navn der står på den


  • #2   17. dec 2007 nu er det ikke verdens dyreste bil heller.. bare lige så i ved det:)

    men min ide var at hvis han ikke ejer den.. og han blev taget i røven.. så skulle han jo sørge for sælger fik en masse dejlige bøder ind af døren.


  • #3   17. dec 2007 Altså uanset hvad, så tror jeg personligt, at hvis hammeren falder, så rammer den sælgeren i hovedet, ikke den som købte den uden at vide hvad han købte.

    Når det så er sagt, kan det tage mere end et par dage at modtage en registeringsattest når de har travlt på po po gården smiley


  • #4   17. dec 2007 bare fordi dene ene (måske) er et fjols
    hvis det ikke bare er fordi han er langsom behøver den anden jo ikke være ond

    det kan jo komme trefoldigt tilbage.



  • #5   17. dec 2007 Ham sælgeren ejer stadig bilen... Hvis han mælder den "savnet" så kan politiet komme og ta bilen fra din ven uden at han kan gøre noget!!... så hvis jeg var din ven, så ville jeg sgu få fingeren ud og hoppe ned til Politiet og få den Reg.

  • #6   17. dec 2007 yeps.. men han har snakket med sælger over tlf. som mener han kan tage sig sammen i dag..

    jeg tænker bare han opfører sig mærkeligt:) det er hans bil så det ikke fordi han trækket tiden ud.. men han er 20år.. så bilen står muligvis i hans forældres navn så måske derfor han ikke føler stort ansvar..

    det er jo ikke hans røv det går ud over så.. men jeg ved det ikke.. så meget har jeg ikke hørt om sagen, men ville vide hvordan han stod uden regattest men med salgspapir:)


  • #7   17. dec 2007 ja men med udgang af denne uge så skal min kammerat have et nyt forsikringstilbud for så udløber fristen på det gamle..:)
    så han er ved at være lidt pissed:)


  • #8   17. dec 2007 Risky business det der, i realiteten kunne sælger melde den stjålet, og køber ville miste bilen samt bliver anklaget for biltyveri :S

  • #9   17. dec 2007 Jebs, den som har reg attesten, ejer bilen. Så din kammi skal hurtigst muligt få det bragt i orden, ellers kan han komme ud i nogle store problemer.

Kommentér på:
bilkøb uden regattest

Annonce